اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود شوکه کننده قیمت طلا !

بازارها حالا منتظر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر هستند که می‌تواند از قیمت طلا حمایت کرده و آن را بالاتر از سطح 2300 دلار نگه دارد.بازار در حال حاضر منتظر گزارش شاخص مدیران خرید در آمریکاست که قرار است امروز منتشر شود.

قیمت طلا در معاملات امروز بیش از یک درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر رسید

داده‌های اخیر اقتصادی آمریکا باعث رشد پیش‌بینی‌ها برای کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در سال جاری میلادی شده است؛ امری که رشد قیمت طلا را به همراه داشته است.

به گزارش سایت طلا، فلز زرد در آستانه دومین افزایش قیمت هفتگی در روز جمعه قرار دارد. بالا رفتن تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌ها در خاورمیانه و افزایش احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی از قیمت طلا حمایت کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 24 دلار افزایش به 2360 دلار رسید

حملات هوایی جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه خطر گسترش درگیری در خاورمیانه را افزایش داده است.

بازارها حالا منتظر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر هستند که می‌تواند از قیمت طلا حمایت کرده و آن را بالاتر از سطح 2300 دلار نگه دارد.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز پنجشنبه منتشر شد نشان داد درخواست برای مزایای بیکاری در این کشور طی هفته گذشته کاهش یافته است. این خبر به همراه گزارش ضعف خرده‌فروشی در این کشور در ماه گذشته احتمال پایین آمدن نرخ بهره در ماه سپتامبر را بالاتر می‌برد.

کاهش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیرسودده را پایین آورده و تمایل برای خرید آن را افزایش می‌دهد.

بازار در حال حاضر منتظر گزارش شاخص مدیران خرید در آمریکاست که قرار است امروز منتشر شود.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.56 درصد کاهش به 449 دلار و 75 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.08 درصدی 983 دلار و 53 سنت معامله می‌شود.

معامله‌گران در حال حاضر حدود 64 درصد احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر را پیش‌بینی می‌کنند. کاهش نرخ بهره، هزینه فرصت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

بانک مرکزی بریتانیا به دنبال این است که نرخ بهره را در بالاترین حد خود در ۱۶ سال گذشته یعنی ۵.۲۵ درصد نگه دارد، زیرا فشارهای تورمی اساسی ثابت می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد