اونس طلا2324.4
مظنه15,251,000
18 گرم3,520,700
ارزش سکه34,360,503
قدیم (بهار)39,100,000
جدید (امامی)43,050,000
نیم24,000,000
ربع16,000,000
گزارش آگهی

خرید طلای قسطی | سرمایه گذاری هوشمندانه بدون فشار مالی

شاید شما هم برای سرمایه گذاری به دنبال خرید طلا بوده باشید. خرید طلا به صورت نقدی محدودیت‌های زیادی از جمله محدودیت مالی، و محدودیت در انتخاب را به همراه دارد.

شاید شما هم برای سرمایه گذاری به دنبال خرید طلا بوده باشید. خرید طلا به صورت نقدی محدودیت‌های زیادی از جمله محدودیت مالی، و محدودیت در انتخاب را به همراه دارد. از این‌رو خرید قسطی طلا ، شاید مناسب‌ترین راه برای سرمایه گذاری هوشمندانه و بدون فشار مالی باشد. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های خرید قسطی طلا پرداخته‌ایم و به شما می‌گوییم که این کار می‌تواند روش خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد یا نه.

خرید طلا قسطی چیست؟

خرید طلای قسطی به معنای پرداخت مبلغ طلا، به صورت قسطی‌ است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید طلای مدنظرتان، چهبرای زیبایی و استفاده و چه به منظور سرمایه گذاری، پول نقد کافی نداشته باشید؛ اما می‌دانید که با گذر زمان می‌توانید مبلغ کافی را جمع‌آوری کنید.

با این حال این را نیز می‌دانید که قیمت طلا در ایران روزانه و حتی ساعتی تغییر می‌کند و نوسان دارد؛ از این رو طلا را با مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت، زیورآلات‌تان را تهیه می‌کنید، طلا فورا به دستتان می‌رسد و شما باقی مبلغ را به صورت قسط بندی، پرداخت می‌کنید. ممکن است بعضی از فروشندگان طلا اقساطی، ضمانت، چک یا سفته بخواهند و بعضی دیگر نه.

طلای قسطی بخریم یا نه؟

این بستگی به بودجه‌ی شما دارد. اگر پول نقد کافی برای خرید هر نوع طلایی که می‌خواهید در دسترس دارید، پیشنهاد دیجی‌زرگر به شما خرید طلا به صورت نقدی‌ است، چرا که قسط بندی و سود اقساط به صرفه نخواهد بود. برای مثال در حالت عادی به دلیل قیمت بالا، خرید سرویس طلا می‌تواند برای عروس و دامادها و به طور کلی هر کسی که قصد خرید آن را دارد سخت باشد. اما در پروسه‌ی خرید اقساطی ممکن و در دسترس می‌شود.

اما چنانچه نقد کافی در دست ندارید و انتخاب‌های محدودی دارید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی طلا از فروشندگان آنلاین یا حضوری معتبر است. میزان کارمزد و سودی که برای خرید قسطی درنظر گرفته می‌شود نیز مهم است. پیشنهاد می‌کنیم میزان کارمزد و سود را از فروشندگان مختلف پرس‌وجو کنید و باتوجه به شرایط آن‌ها و خودتان، یکی راز این فروشگا‌ها را انتخاب کنید. این نکته را نیز درنظر بگیرید که در این پروسه راحتی خرید و امنیت خریدتان اهمیت زیادی دارد.

سود قسطی خریدن طلا (خرید قسطی طلا، راهکاری آسان برای داشتن طلای بیشتر)

از فواید قسطی قسطی خریدن طلا می‌توان به این موارد اشاره کرد:

نداشتن محدودیت در انتخاب: گاهی اوقات طلایی را به خاطر اینکه قیمت بالایی دارد و پول کافی برای آن نداریم، انتخاب نمی‌کنیم و حتی مجبور می‌شویم مدل‌های دیگری که شاید خیلی مورد پسندمان نباشد را انتخاب کنیم. اقساطی خریدن، تنوع گزینه‌های خرید را برای ما بیشتر می‌کند و نسبت به حالت نقدی، می‌توانی انتخاب رضایت‌بخش‌تری داشته باشیم.

نداشتن محدودیت مالی: در این روش قسطی، حتی اگر پول کافی نداشته باشید، می‌توانید کمبود آن را جبران کنید و توانایی خریدن طلا با قیمت‌های متنوع را داشته باشید.

تقسیم هزینه‌ها و کم کردن فشار مالی: حتی اگر پولی هم پس‌انداز داشته باشید، گاهی بین نگه داشتن قسمتی از پول‌تان برای کار دیگری و خرج همه آن برای طلا دودل می‌شوید. در چنین مواقعی پیشنهاد ما خرید اقساطی است. بالبته به شرط اینکه در ماه های بعدی توانایی پرداخت اقساط آن را داشته باشید.

سرمایه‌گذاری امن بلند مدت: همه می‌دانیم که خرید طلا با توجه به نوسانات قیمت آن می‌تواند یکی از راه‌حل‌های کاربردی برا پس‌انداز باشد. گاهی اوقات برای خرید طلایی سعی می‌کنیم پول جمع کنیم و وقتی تکمیل شد، زمانی که می‌خواهیم اقدام به خرید کنیم متوجه می‌شویم قیمت آن بیشتر شده است. در ایران همه ما این تجربه را داریم. پس زمانی که زیورآلاتی را دوست دارید، می‌توانید از امکان خرید قسطی استفاده کنید و آن را بخرید.

مقایسه خرید نقدی و خرید قسطی طلا

در ادامه با مزایا و معایب خرید قسطی و نقد اشنا می‌شوید.

معایب خرید نقدی طلا:

محدودیت مالی دارد و نمی‌توانید طلا با هر قیمتی را بخرید
به دلیل محدودیت مالی، محدودیت انتخاب نیز دارید
چون مجبور هستید هزینه زیادی را پرداخت کنید، فشار مالی روی شما بالا می‌رود

مزایا و معایب خرید نقدی طلا:

چون به صورت اقساطی نیست و درصد سودی برای آن محاسبه نمی‌شود، نیازی به پرداخت سود مضائف ندارید
چون مجبور به پرداخت اقساط ماهیانه نیستید، بدهی ایجاد نمی‌کند

مزایا خرید قسطی طلا:

چون اگر کمبود پول داشته باشید می‌توانید در ماه های بعدی که قسط بندی می‌شوند پرداخت کنید و محدودیت مالی ندارید
محدودیت مالی ندارید، در نتیجه محدودیت انتخاب ندارد.
مجبور نیستید یک جا هزینه ی زیورآلاتی خریداری شده را پرداخت کنید و فشار مالی روی شما کم می‌شود

معایب خرید قسطی طلا:

چون به صورت اقساطی است و درصد سودی برای آن محاسبه می‌شود، نیاز به پرداخت سود مضائف دارید (سود هر قسط)
تا زمانی که همه اقساط را پرداخت نکنید حساب شما تسویه نمی‌شود و بدهی به وجود می‌آورد

طلا قسطی، یک روش کاربردی برای سرمایه گذاری

طلا قسطی یکی از روش‌‌های سرمایه گذاری است و می‌تواند سرمایه‌ای امن و باارزش برای شما ایجاد کند. این روش سرمابه گذاری، فواید زیادی به دنبال دارد. شما خرد خرد پول می‌دهید و ارزش دارایی‌تان (طلا) افزایش می‌یابد.

سخن آخر

برای کنار رفتن از زیر بار فشار مالی خرید طلا، لازم است راهی بی دردسر را انتخاب کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها که به شما امکان خرید طلای قسطی می‌دهند، ممکن است با سود زیاد روی هر قسط، یا محدودیت‌هایی که در مدت پرداخت اقساط ایجاد می‌کنند، باعث بالا رفتن فشار مالی شوند. حتی ممکن است چک یا سفته‌های سنگین شما را دچار استرس و فشار کنند.

در دیجی زرگر ما تسهیلات طلا که شامل خرید اقساطی طلا و خرید اعتباری طلا می‌شود را به شما پیشنهاد می‌دهیم و از طریق همکاری با شرکت‌های وام‌دهنده، این فرآیند را برای شما آسان و سریع می‌کنیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد