اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اجاره‌بها در این منطقه دو برابر شد

آنطور که واسطه‎‎‌گران ملکی منطقه یک می‌گویند: بازار رهن و اجاره مسکن در این منطقه بین 30 تا 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش سایت طلا، اجاره‌ها در منطقه یک تهران تا 45 درصد بالا رفت.

آنطور که واسطه‎‎‌گران ملکی منطقه یک می‌گویند: بازار رهن و اجاره مسکن در این منطقه بین 30 تا 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

در منطقه یک و در محله‌های که به گفته مشاوران ملکی معمولی است، برای رهن هرمترمربع از آپارتمانی با عمربنا 5 تا 10 سال، با مساحتی بین 100 تا 110 مترمربع و دارای امکانات آسانسور و پارکینگ و بدون استخر و سونا و جکوزی، 20 میلیون تومان تعیین می‌شود؛ یعنی برای رهن واحدی با این ویژگی دست‌کم باید 2 میلیارد تومان بودجه داشت؛ این درحالی است که برای رهن چنین واحدی در سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون تومان تعیین می‌شد.

در فرمانیه، رهن کامل آپارتمانی 110 متری و 2 سال ساخت و بدون امکانات خاص، 3 میلیارد تومان و در محله نیاوران، برای رهن کامل واحدی 270 متری و 2 سال ساخت و دارای امکانات و مشاعات خاص، 10 میلیارد تومان تعیین شده است.

در آراج، برای آپارتمانی 180 متری و 9 سال ساخت، یک میلیارد رهن و 55 میلیون تومان اجاره ماهانه و در محله ولنجک برای رهن کامل واحدی 125 متری و 28 سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ، یک میلیارد و 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد