سایت خبری طلا
گزارش آگهی

لیست هتل های تهران؛ ارزان تا گران

منبع: سایت طلا


تهران جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای اقشار مختلف دارد. بنابراین اگر تصمیم گرفتید به پایتخت سفر کنید و چند روزی را مهمان آن باشید، می‌توانید با هر بودجه‌ای نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. برای آن که آگاهانه تصمیم بگیرید و جوانب ماجرا را بسنجید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست هتل های تهران بیندازید.


به گزارش سایت طلا، تهران جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای اقشار مختلف دارد. بنابراین اگر تصمیم گرفتید به پایتخت سفر کنید و چند روزی را مهمان آن باشید، می‌توانید با هر بودجه‌ای نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. برای آن که آگاهانه تصمیم بگیرید و جوانب ماجرا را بسنجید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست هتل های تهران بیندازید.

در پایتخت اقامتگاه‌های متعددی برای مسافران در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده که انتخاب هر کدامشان به شرایط و اهداف سفرتان بستگی دارد. با رزرو هتل متناسب با بودجه خود در تهران، سفری به یاد ماندنی در این شهر را تجربه خواهید کرد.

لیست هتل های تهران؛ هتل های 5 ستاره

اولین گروه از اقامتگاه‌ها که در لیست هتل های تهران می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم، هتل‌های 5 ستاره و لاکچری شهر است. در این هتل‌ها امکانات رفاهی تمام و کمالی برای مهمانان در مکانی لوکس و مجلل در نظر گرفته شده است.

1- هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس از لاکچری‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران در شمال پایتخت و منطقه سعادت‌آباد است. ساختمان این هتل معماری باشکوهی دارد و همچون کاخی پرابهت است که با تجهیزات پیشرفته و دکوراسیون لوکس چیدمان شده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران در سال 1394 به بهره‌برداری رسیده و 20 طبقه و 400 اتاق و سوئیت مجهز دارد. با اقامت در برخی از واحدهای این هتل، چشم‌اندازی باورنکردنی رو به کوه‌های تهران خواهید داشت و نفس کشیدن در بخش تمیز هوای پایتخت نصیبتان می‌شود.

از امکانات هتل اسپیناس پالاس می‌توان به مجموعه آبی، خدمات ماساژ، سالن تناسب اندام، رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی با محیطی جذاب و شیک و فان سنتر اشاره کرد. این هتل با ارائه بهترین خدمات با استفاده از امکانات روز دنیا، اقامتی شاهانه را به شما هدیه می‌دهد.

2- هتل لاله تهران

هتل لاله، هتلی 5 ستاره و لوکس در خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب است. این هتل یکی از هتل‌ها باسابقه در پایتخت است که آغاز فعالیت آن به سال 1350 برمی‌گردد؛ البته هتل لاله به منظور ارتقای خدمات و به‌روزسانی امکانات، بارها بازسازی شده تا مهمانان هیچ کمبودی احساس نکنند.

هتل لاله تهران دارای ساختمانی 13 طبقه است و 370 واحد اقامتی دارد. این هتل مجهز به امکانات رفاهی کاملی است و اقامتی خوش و راحت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. همچنین موقعیت مکانی خوب هتل لاله، دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی تهران را برایتان میسر می‌کند.

3- هتل پارسیان آزادی تهران

یکی دیگر از هتل‌های لاکچری در لیست هتل های تهران، هتل 5 ستاره پارسیان آزادی واقع در بزرگراه شهید چمران است. این هتل در دهه 50 فعالیت خود را با نام هتل هایت در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا آغاز کرده و پس از انقلاب به پارسیان آزادی تغییر نام داده است.

جالب است بدانید که در سال 1386 گروهی از مهندسان و کارشناسان از سوئیس، چین و ایتالیا وقت خود را به مدت 4 سال صرف بازسازی این هتل کرده‌اند. هتل پارسیان آزادی 25 طبقه و 475 واحد اقامتی با طراحی، اندازه و چیدمان‌ها متفاوت دارد.

بنابراین، چه اتاقی یک تخته بخواهید و چه سوئیتی مجلل با امکانات لاکچری، می‌توانید روی این هتل حساب کنید. از آنجا که قیمت رزرو اتاق‌های هتل پارسیان آزادی بالاست، اتاق‌ها اکونومی نیز در آن در نظر گرفته شده است. این اتاق‌ها اگرچه از نظر نظافت و راحتی چیزی کم ندارند، اما امکانات محدودتری دارند و سرویس صبحانه رایگان نیز ندارند.

4- هتل ویستریا تهران

از دیگر هتل‌هایی که نامش در لیست هتل های تهران می‌درخشد، هتل ویستریا در میدان قدس، خیابان دربند است. این هتل دارای ساختمانی سفید و مرتفع است که در همان نگاه اول به‌واسطه معماری جذابش جای خود را در دلتان باز می‌کند.

هتل مجلل و نوساز ویستریا در سال 1398 افتتاح شده و در سال 1401 بازسازی شده است. این هتل دارای 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت است و روی هم 98 واحد اقامتی دارد که در طبقات چهارم تا دهم پراکنده شده‌اند.

موقعیت مکانی ویژه با چشم‌اندازی تماشایی رو به کوه‌های البرز، امکانات لوکس، مدرن و نو، تمیزی و نظافت واحدها و امکانات رفاهی فوق‌العاده برخی از مزایای اقامت در هتل ویستریا است. این هتل در منطقه‌ای دنج واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی پایتخت مانند کاخ سعدآباد دارد.

سایر هتل های 5 ستاره تهران

از آنجا که تعداد هتل‌های 5 ستاره پایتخت بسیار زیاد است، در این بخش به گفتن نام برخی دیگر از آن‌ها اکتفا می‌کنیم.

هتل رکسان (نووتل) تهران
هتل هما تهران
هتل پرشین پلازا
هتل استقلال تهران
هتل نور حیات تهران
هتل اسپیناس بلوار تهران

لیست هتل های تهران؛ هتل های 4 ستاره

هتل‌های 4 ستاره تهران نیز از گزینه‌های لوکس برای اقامتی راحت در تهران هستند که امکانات مناسبی برای پذیرایی از مهمانان دارند. در ادامۀ لیست هتل های تهران، برخی از معروف‌ترین هتل‌های چهار ستاره پایتخت را برایتان آورده‌ایم.

1- هتل تهران رویال

این هتل نوساز در سال 1402 در بلوار کشاورز به بهره‌برداری رسیده و دارای 72 واحد اقامتی است. قیمت اتاق‌های این هتل در بازه‌های مختلفی قرار دارد و شما می‌توانید با بودجه‌های متفاوت در یکی از آن‌ها مستقر شوید.

2- هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 4 ستاره تهران است که در سال 1394 در ساختمانی مدرن در انتهای خیابان الوند افتتاح شده است. این هتل دارای 5 طبقه منفی و 11 طبقه مثبت است و مجموعاً 67 اتاق و سوئیت دارد.

3- هتل رمیس تهران (ایبس سابق)

هتل رمیس از دیگر هتل‌های پرطرفدار 4 ستاره در پایتخت است که در سال 1393 در ضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه امام تاسیس شده است. این هتل 7 طبقه و 196 واحد اقامتی دارد و منطبق با استانداردهای بین‌المللی صنعت هتلداری تجهیز شده است.

سایر هتل های 4 ستاره تهران

هتل‌های 4 ستاره تهران به حدی متنوع و متعدد هستند که در یک مقاله کوتاه نمی‌توان همه آن‌ها را گنجاند. به همین دلیل در ادامه به نام برخی دیگر از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

هتل سیمرغ تهران در خیابان ولیعصر
هتل بزرگ تهران در خیابان ولیعصر
هتل بزرگ تهران 2 در خیابان کریم خان
هتل آتانا در میدان فلسطین
هتل ریتز تهران در خیابان ولیعصر
هتل آساره تهران در خیابان آزادی
هتل کوثر تهران در میدان ولیعصر
هتل آرامیس تهران در خیابان ولیعصر
هتل اوین تهران در بزرگراه شهید چمران
هتل انقلاب تهران در خیابان طالقانی

لیست هتل های تهران؛ هتل های 3 ستاره

آخرین گروه که در لیست هتل های تهران می‌خواهیم به آن بپردازیم، هتل‌های 3 ستاره پایتخت است. این هتل‌ها از نظر قیمت خرج کمتری روی دستتان می‌گذارند و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند.

هتل جهانگردی شمشک تهران در شمشک
هتل ایریانو در خیابان ولیعصر
هتل ولیعصر تهران بالاتر از میدان ولیعصر
هتل مارلیک تهران در خیابان مفتح
هتل بهار تهران در خیابان انقلاب
هتل رودکی تهران در خیابان انقلاب
هتل ساینا تهران در خیابان ولیعصر
هتل پارک وی تهران در خیابان ولیعصر
هتل پامچال تهران در خیابان مفتح جنوبی
هتل اسکان تهران در خیابان موسوی

در این مقاله به لیست هتل های تهران پرداختیم و برخی از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. در پایتخت هتل‌های بی‌شماری وجود دارد که با بودجه‌های مختلف امکان رزرو آن‌ها وجود دارد. برای رزرو هتل های تهران وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و تنها با چند کلیک ساده با خیال راحت، اقامتگاه موردنظرتان را انتخاب کنید.