#ADS
#ADS

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در پایتخت تا ساعت ۲۴

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه از امشب و در هفتمین شب محرم 1403 در شهر تهران تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین ممنوع است گفت: این محدودیت در تاسوعا و عاشورا هم اعمال می‌شود.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا،سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی صبح امروز در برنامه تلویزیونی شهر امن در خصوص محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در ایام محرم 1403 توضیح داد.سرهنگ بهرام آبادی گفت: محدودیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران در روزهای گذشته تا ساعت 22 بود ولی از امشب مورخ 23 تیرماه این ساعت به 24 تغییر کرده و رانندگان وسایل نقلیه سنگین باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی افزود: از امشب تا تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ، ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت و همکاران بنده اجازه ورود این خودروها را به داخل شهر نخواهند داد.

سرهنگ بهرام آبادی بیان داشت : از رانندگان وسایل نقلیه سنگین می خواهیم که حتما به ساعت ترددها توجه داشته باشند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود : همچنین محدودیت ترافیکی تردد وسایل نقلیه را در زمان و در طول مسیری که هیئات مذهبی و دستجات عزاداری در حال حرکت هستند خواهیم داشت و تا آنجایی که امکان پذیر باشد سعی داریم حرکت دستجات را در سمت راست مسیر انجام داده تا خودروها بتوانند تردد داشته باشند.

وی گفت: انضباط و نظم عبور و مرور در این شب ها بویژه بسیار مورد توجه وحائز اهمیت است و در واقع رانندگان محترم می بایست تمام توجه و دقت خودرا بیش از پیش به عابرین پیاده و حرکت دستجات عزاداری معطوف دارند تا برخوردی صورت نگیرد و همچنین مسئولین هیئات مذهبی نیز می بایست در خصوص نظم بخشی هیئت عزاداری توجهات لازم را داده و اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند تا برخورد و حادثه ای روی ندهد

ADS#