#ADS
#ADS
گزارش آگهی

کلاهبرداری بروکر وی تی مارکتس + بررسی اعتبار بروکر VT

بروکر وی تی مارکتس در سال 2015 در کشور استرالیا راه‌اندازی شده است و توانسته سه رگوله مهم بین‌المللی را کسب کند، پس نمی‌توان این بروکر را در دسته کارگزاری‌های مشکوک به کلاهبرداری قرار داد.

خبر را برای من بخوان

بروکر وی تی مارکتس در سال 2015 در کشور استرالیا راه‌اندازی شده است و توانسته سه رگوله مهم بین‌المللی را کسب کند، پس نمی‌توان این بروکر را در دسته کارگزاری‌های مشکوک به کلاهبرداری قرار داد. ما در این مقاله برای افزایش اطمینان شما، وضعیت مجوزهای بروکر VT Markets را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد.

آیا بروکر وی تی مارکتس کلاهبردار است؟

خیر! این بروکر جزء کارگزاری‌های معتبری است که به کاربران ایرانی خدمات بسیار حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. ابتدا برای کسب اطمینان از رگوله بودن بروکر وی تی مارکتس، مجوزهای آن را مورد بررسی قرار دهیم:

مجوز کشور شرح
SVG سنت وینسنت شماره مجوز 673
FSC موریس
ASIC استرالیا شماره مجوز 516246
FSCA آفریقای جنوبی شماره مجوز 50865

همان‌طور که می‌بینید بروکر وی تی مارکتس نه تنها کلاهبردار نیست، بلکه دارای 4 رگوله و مجوز معتبر است که کمک می‌کند کاربران با خیال راحت سرمایه خود را در این بروکر قرار دهند.

بررسی اعتبار بروکر وی تی مارکتس در WikiFX

وقتی به سراغ بررسی وی تی مارکتس در وب سایت اعتبارسنجی ویکی تراست می‌رویم، مشاهده می‌کنیم که این بروکر امتیاز بالای 7.52 را بابت عملکرد خوبش دریافت کرده است. سطح رگولیشن این بروکر 8.36 می‌باشد که جزء بالاترین رتبه‌ها در بین بروکرهای فارکس است.

بررسی اعتبار بروکر وی تی مارکتس در سایت Trust Pilot

در سایت تراست پایلوت، کاربران به بروکر وی تی مارکتس، امتیاز 3.8 از 5 داده‌اند. تقریبا همه افرادی که در این سایت، نظر خود را درباره این بروکر نوشته‌اند، دیدگاه مثبتی به عملکرد آن داشتند و از خدمات وی تی مارکتس راضی بودند. در کل، حدود 61% پاسخ‌دهندگان امتیاز 5 ستاره را به این بروکر داده‌اند.

بررسی اعتبار بروکر وی تی مارکتس در کدام بروکر

در وب سایت کدام بروکر، که یک سایت تحلیلی ایرانی است، وی تی مارکتس توانسته امتیاز 8 را دریافت کند. این وب سایت به صورت کامل بروکر وی تی مارکتس را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و آموزش استفاده از آن را قدم به قدم توضیح داده است.

نتیجه گیری

با بررسی وضعیت اعتباری بروکر وی تی مارکتس، نتیجه می‌گیریم که این بروکر جزء کارگزاری‌های معتبر فارکس است که خوشبختانه کاربران ایرانی داخل کشور نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. سه سایت معتبر کدام بروکر، ویکی اف ایکس و تراست پایلوت هم صحت اعتباری این بروکر را سنجیده و تایید کرده‌اند. پس می‌توان تا این لحظه گفت که بروکر وی تی مارکتس یک کارگزاری معتبر و قابل‌اطمینان است.

ADS#