#ADS
#ADS

ادارات و بانک‌های این استان ها فردا پنج شنبه تعطیل است

ادارات و بانک‌های این استان ها فردا پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه تعطیل شد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا،مهدی پازوکی بیست و هفتم تیرماه گفت: به استناد درخواست شرکت توزیع برق استان و براساس تصمیم کارگروه مدیریت تولید و مصرف انرژی و در راستای حمایت از بخش‌های کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق در مصارف خانگی این تصمیم اتخاذ شده است.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شعب منتخب بانک‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی ،مراکز دارای نوبت کاری(شیفت گردان‌ها) و بخش‌های درمانی بیمارستان‌ها) با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیر تعطیل خواهند بود.

ادارات استان کرمانشاه فردا تعطیل شدند

ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا پنجشنبه ۲۸ تیر به‌دلیل افزایش دمای هوا تعطیل اعلام شدند.

براساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر استقرار یک توده هوای گرم در نوار غربی و استان کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا پنجشنبه 28 تیر تعطیل است.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان موظف به نصب ژنراتور دیزل هستند.

فعالیت ادارات و بانک‌های کردستان دورکاری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در روز پنج‌شنبه این هفته به صورت دورکاری خواهد بود.

عبدالله رشیدی‌پور با توجه به افزایش گرما و به منظور مدیریت مصرف انرژی،نحوه فعالیت ادارات و کارمندان ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌شنبه هفته جاری را اعلام کرد.

وی افزود: در راستای مدیریت مصرف انرژی و به منظور حفظ پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از احتمال قطعی برق خانگی و بنا به درخواست امروز مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار؛ فعالیت تمام ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به صورت دورکاری خواهد بود.

ادارات کهگیلویه و بویراحمد فردا تعطیل شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و به استناد مصوبه شورای امنیت ملی کشور ادارات و دستگاه‌های استان فردا پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه تعطیل هستند.

مرادعلی پیوند اظهار داشت: به استناد مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور و مدیریت مصرف انرژی با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور ، افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق ، تمامی سازمان ها ، ادارات و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استثناء مراکز خدمات‌رسان، درمانی و نظامی روز پنجشنبه مورخ 28 تیرماه 1403 تعطیل هستند.

ادارات و بانک‌های قم روز پنجشنبه تعطیل شدند

در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، ادارات و بانک‌های قم روز ۲۸ تیر تعطیل شدند.

شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود.

انتهای پیام

ADS#