سایت خبری طلا

اختلال شدید GPS در تهران/ ماجرا چیست؟+ تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران


گزارشات حاکی از اختلال شدید GPS در شهر تهران است به طوری که لوکیشن تمامی دستگاه ها در منطقه پالایشگاه باقرشهر نشان داده می شود!


گزارشات حاکی از اختلال شدید GPS در شهر تهران است به طوری که لوکیشن تمامی دستگاه ها در منطقه پالایشگاه باقرشهر نشان داده می شود!

چگونه لوکیشن بفرستیم؟

بعد از آنکه عکس مورد نظر خود را گرفتید و یا انتخاب کردید و افکت های مورد نظر خود را انجام دادید، میتوانید به آن لوکیشین (موقعیت مکانی) اضافه نمایید:

۱. Add Location را لمس کنید.

۲. لوکیشن مورد نظر خود را در مکان های پیشنهاد شده و یا با جستجوی لوکیشین بیابید.

۳. Share را لمس کنید.

همچنین شما میتوانید یک رویداد عمومی فیسبوک را به عنوان لوکیشن انتخاب نمایید. شما میتوانید درست مانند یک place page (صفحه مکانی) نام رویداد مورد نظر خود را برای مشاهده تمامی عکس ها و ویدئوهای عمومی منتشر شده در آن رویداد یا مکان لمس کنید.

همچنین شما میتوانید یک مکان به پستی که در حال حاض در صفحه شما قرار دارد اضافه کنید و یا لوکیشن پست های خود را تغییر دهید. اضافه کردن یک لوکیشن سفارشی، دیگر توسط اینستاگرام پشتیبانی نمیشود.

زمانی که شما یک مکان را به عکس یا ویدئو خود اضافه می کنید، آن عکس یا ویدئو به Map (نقشه) صفحه شما اضافه خواهد شد. اگر شما هیچ لوکیشنی اضافه نکنید، پست شما به نقشه اضافه نخواهد شد. شما میتوانید پروفایل اینستاگرام خود را Private (خصوصی) کنید تا تنها فالوورها شما بتوانند Map صفحه شما را مشاهده کنند. اگر پروفایل شما Public (عمومی) باشد، هرکسی میتواند Map صفحه شما را ببینید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه Map عکس مراجعه نمایید.

گزارشات حاکی از اختلال شدید GPS در شهر تهران است به طوری که لوکیشن تمامی دستگاه‌ها در منطقه پالایشگاه باقرشهر نشان داده می‌شود!

گزارشات حاکی از اختلال شدید GPS در شهر تهران است به طوری که لوکیشن تمامی دستگاه‌ها در منطقه پالایشگاه باقرشهر نشان داده می‌شود!گزارشات حاکی از اختلال شدید GPS در شهر تهران است به طوری که لوکیشن تمامی دستگاه‌ها در منطقه پالایشگاه باقرشهر نشان داده می‌شود!