#ADS
#ADS
گزارش آگهی

راهنمای خرید ریپل از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

ریپل (XRP) یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است که به دلیل سرعت و کارمزدهای پایین تراکنش، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفته است.

خبر را برای من بخوان

ریپل (XRP) یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است که به دلیل سرعت و کارمزدهای پایین تراکنش، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفته است. این رمز ارز کاربردهای فراوانی در سیستم‌های پرداخت بین‌المللی دارد و می‌تواند ابزاری کارآمد برای انتقال وجه به سراسر دنیا باشد.

تراکنش‌های ریپل بسیار ارزان هستند اما اگر به دنبال یک معامله مقرون به صرفه هستید که کارمزد صرافی آن نیز در حداقل مقدار ممکن باشد، با ما به صرافی ایرانیکارت بیایید تا یک معامله سریع و بسیار ارزان را تجربه کنید. پس از خواندن راهنمای خرید ریپل از صرافی ایرانیکارت، شما می‌توانید به سادگی به جامعه سرمایه‌گذاران ریپل بپیوندید.

معرفی صرافی ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت به عنوان یکی از معتبرترین و پیشگام‌ترین پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال در ایران، به کاربران خود امکان می‌دهد تا به طیف گسترده‌ای از خدمات ارزی و رمزارزی دسترسی داشته باشند. ایرانیکارت از ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر، ریپل، دوج‌کوین و ... پشتیبانی می‌کند و هر کسی می‌تواند به سادگی و با کمترین کارمزد، بیش از ۲۰۰۰ رمزار را در این صرافی خرید و فروش کند.

ایرانیکارت به عنوان باسابقه‌ترین صرافی ایرانی، ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که آن را از سایر صرافی‌ها متمایز می‌کند. برخی از امکاناتی که صرافی ایرانیکارت ارائه می‌دهد عبارتند از:

اعتبار و سابقه: ایرانیکارت با سابقه‌ای درخشان و مجوزهای رسمی از مراجع ذیصلاح، به عنوان یکی از معتبرترین و امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران شناخته می‌شود.

کاربری آسان: وب‌سایت ایرانیکارت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که استفاده از آن‌ها بسیار آسان و راحت است و حتی برای افراد مبتدی نیز قابل استفاده است.

پشتیبانی قوی: تیم پشتیبانی مجرب ایرانیکارت در تمام ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات شما هستند.

امنیت بالا: ایرانیکارت از بالاترین سطح امنیت برای محافظت از دارایی‌های دیجیتال شما استفاده می‌کند و خیال شما را از بابت امنیت سرمایه خود آسوده می‌کند.

کارمزدهای مناسب: ایرانیکارت حداقل کارمزد را برای معاملات و سایر خدمات خود ارائه می‌دهد که این امر می‌تواند در سودآوری شما تاثیرگذار باشد.

علاوه بر همه موارد گفته شده، کاربران ایرانیکارت می‌توانند برای ارتقای دانش و آگاهی خود در زمینه ارزهای دیجیتال به بلاگ آموزشی این صرافی مراجعه کنند و با آموزش‌های جامع در زمینه ارزهای دیجیتال و معاملات آنلاین به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوند.

آموزش خرید ریپل از ایرانیکارت

ریپل یکی از رمز ارزهایی است که پتانسیل‌های بسیاری برای رشد دارد اما به دلیل مشکلات قانونی که با آن روبه‌رو بوده هنوز نتوانسته به ارزش حقیقی خود برسد. از این رو خرید ریپل می‌تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته شود.

اما گفتیم که صرافی ایرانیکارت به دلیل رابط کاربری ساده آن میان کاربران ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی دارد. در حقیقت، خرید ریپل و یا هر ارز دیگری در این صرافی به سادگی یک خرید اینترنتی است! شما چیزی که می‌خواهید را سفارش می‌دهید و بقیه کارها را ایرانیکارت برای شما انجام می‌دهد.

به این ترتیب، مراحل خرید ریپل از ایرانیکارت به شکل زیر است:

۱- ثبت نام در صرافی ایرانیکارت

برای آغاز سفر معامله‌گری در ایرانیکارت، شما به یک حساب کاربری در این صرافی نیاز دارید. به سایت صرافی ایرانیکارت مراجعه کنید و با نگاهی به بالای صفحه سمت چپ، گزینه ورود/ثبت‌نام را می‌بینید. روی آن کلیک و ساخت حساب کاربری را انتخاب کنید. در مرحله بعد کافی است ابتدا شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس سایر اطلاعات خواسته شده مثل:

نام

نام خانوادگی

کد تایید ارسال شده به شماره موبایل

را وارد می‌کنید و حساب کاربری شما ساخته می‌شود.

۲- احراز هویت در ایرانیکارت

در صرافی ایرانیکارت، احراز هویت اجباری است. البته این کار وقت چندانی نمی‌گیرد و می‌توانید در کمتر از ۱۵ دقیقه حساب خود را احراز هویت کنید. احراز هویت در ایرانیکارت دارای ۲ سطح است.

در سطح اول شما باید کد ملی و یک عکس از کارت ملی خود برای ایرانیکارت ارسال کنید و برای سطح دوم که اجازه معامله بدون محدودیت را به شما می‌دهد باید عکس سلفی و یک کد پستی نیز ارا‌ئه دهید.

۳- خرید از ایرانیکارت

حالا که در ایرانیکارت ثبت‌نام کردید و حساب شما تایید شد، وقت خرید ریپل است! برای خرید ریپل از منوی داشبورد گزینه ارز دیجیتال و خرید و فروش را انتخاب کنید.

حالا باید نماد XRP را در نوار جستجو وارد کنید و روی گزینه خرید کلیک کنید.

۴- وارد کردن مقدار خرید ریپل

در صفحه خرید ریپل، ابتدا مقدار ارزی که می‌خواهید بخرید را وارد کنید. در اینجا می‌توانید یکی از دو فیلد مقدار توکن یا معادل ریالی را پر کنید تا محاسبه‌گر به طور خودکار فیلد بعدی را پر کند.

حال باید آدرس ولتی که می‌خواهید ریپل‌ها را در آن نگهداری کنید را نیز وارد کنید. توجه داشته باشید برای معامله در شبکه ریپل باید یک ممو ولت نیز از کیف پول ارز دیجیتال مقصد داشته باشید.

۵- انجام تراکنش خرید ریپل در ایرانیکارت

اکنون کافی است تا پس از بررسی اطلاعات وارد شده، تایید را بزنید و به درگاه پرداخت بانکی بروید. در این مرحله همچنین می‌توانید پیش از پرداخت کارمزد معامله خود را نیز مشاهده کنید.

پس از انجام تراکنش بانکی، ایرانیکارت ریپل خریداری شده را به آدرس ولت شما واریز می‌کند. به همین سادگی!

کلام اخر

اگر یک معامله سریع و ارزان را می‌خواهید، صرافی ایرانیکارت بدون شک می‌تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. همانطور که در راهنمای خرید ریپل در صرافی ایرانیکارت خواندید، خرید ارزهای دیجیتال در ایرانیکارت بسیار ساده است و شما می‌توانید بدون واسطه و از طریق کارت بانکی رمزارز بخرید، با ارزهای دیجیتال و تحلیل آنها آشنا شوید و همچنین با دنبال کردن تحلیل تکنیکال ارزهای مختلف، از جمله تحلیل تکنیکال ریپل به راحتی معاملات خود را انجام دهید. پس بیش از این منتظر نمانید و با ایرانیکارت معامله آسان در دنیای رمزارزها را تجربه کنید.

ADS#