جلسه فردای شورای شهر تهران برگزار نمی‌شود/شهرداری هم تعطیل است

جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با توجه به برگزاری مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری و حضور اعضای شورا در این مراسم، فردا یکشنبه هفتم مرداد برگزار نمی‌شود.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا از شورای شهر تهران، با توجه به برگزاری مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری در روز یکشنبه هفتم مردادماه ۱۴۰۳ و حضور اعضای شورای شهر تهران در این مراسم و همچنین تعطیلی ادارات دولتی پایتخت به علت گرمای هوا، شورای شهر نیز فردا جلسه ندارد.

جلسات رسمی و علنی شورای اسلامی شهر تهران روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

شهرداری تهران فردا تعطیل است

همچنین در این راستا معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم از تعطیلی شهرداری در روز یکشنبه خبر داد.

مجید باقری افزود: در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، شهرداری تهران همزمان با تعطیلی مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور فردا تعطیل خواهد بود.

براساس این گزارش پیش تر پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرده بود، در پی تداوم گرمای شدید و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان رییس‌جمهور منتخب از جانب رهبر معظم انقلاب، فردا ساعت ۱۰ صبح، در حسینیه امام خمینی(ره) و مراسم تحلیف هم روز سه‌شنبه ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.