سایت خبری طلا

تعطیلی ادارات در ۱۷ و ۱۸ مردادماه؛ تغییر ساعت کار این استان‌ها

منبع: سایت طلا


مدیرکل مدیریت بحران از تعطیلی ادارات در روز‌های هفدهم و هجدهم مردادماه خبر داد.


تعطیلی ادارات اصفهان

با توجه به شرایط موجود و پیش رو و با کسب مجوزات لازم، مقرر شد روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و به صورت دورکار فعالیت نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان تأکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه فرابنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در روز‌های جاری ضروری است.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت تمامی مراکز دولتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه ۱۳ مردادماه تا پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ تا ۱۲ صبح است.

استانداری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار افزایش دمای هوا و مصرف برق در ایام پیش رو، تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان و به منظور حمایت از بخش صنعت و کشاورزی ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان درمانی نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از امروز شنبه ۱۳ مرداد تا پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام می‌شود.

کاهش ساعات کاری ادارات یزد

«محمد حسین پارسائیان» در این باره با اشاره به اینکه مصوبه کاهش ساعات کاری ادارات روز چهارشنبه پایان یافته، گفت: کارگروه انرژی استان یزد مصوب کرده از فردا شنبه ۱۳ مرداد تا ۱۸ مردادماه ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی باتوجه به تداوم گرمای هوا از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر باشد.

وی ضمن بیان اینکه هفته گذشته ساعت کاری از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۱ بود که باعث کسری کاری کارمندان شده بود، ادامه داد: ساعت کاری ۶ تا ۱۲ این هفته مشمول ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواهد بود و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مانند قبل باید به فعالیت خود و خدمات دهی اقدام کنند.

فعالیت ادارات استان مرکزی پنجشنبه هفته جاری تعطیل است

اراک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت ادارات استان مرکزی پنجشنبه هفته جاری تعطیل است.

 سید مجتبی آل یاسین گفت: فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی، (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) پنجشنبه هفته جاری (۱۸ مردادماه) در راستای مدیریت مصرف بهینه انرژی تعطیل هستند.

وی افزود: این تعطیلی در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مرکزی اتخاذ شده است.

آل یاسین با اشاره به اینکه فعالیت بانک‌ها و بیمه‌های استان با نظر شورای هماهنگی ذیربط است، افزود: کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

آل یاسین گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در کاهش مصرف انرژی در ساعات کار اداری همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت اداری و سامانه‌های برودتی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: همچنین با توجه به گرمای هوا و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت ادارات و بانک‌های استان مرکزی فردا چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ است.

تعطیلی روز ۱۷ مرداد ادارات فارس لغو شد

 طبق اعلام روابط عمومی استانداری فارس، ادارات در روز ۱۷ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح فعالیت می‌کنند.

با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد و اعلام آن از رسانه‌های جمعی، طی اطلاعیه‌ای به استحضار مردم شریف استان فارس می‌رساند، تعطیلی روز ۱۷ مرداد کان لم یکن تلقی و تمام دستگاه‌های اداری استان فردا، چهارشنبه آماده خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اطلاعیه

نظر به درخواست‌های مکرر مردمی و ایجاد اختلال در امر خدمات‌رسانی به واسطه تعطیلی دستگاه‌های اداری و اجرایی، بر اساس جلسه فوق‌العاده کارگروه مدیریت بحران استان فارس، روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۶ لغایت ۱۱ صبح نسبت به ارائه خدمت به مردم شریف استان فارس اقدام می‌کنند.

لازم است کسری ساعات کار توسط مدیران محترم دستگاه‌ها، به صورت دورکاری جبران شود.

توصیه می‌شود، کماکان شهروندان گرامی نسبت به مدیریت مصرف انرژی اقدام لازم را انجام دهند.

با هماهنگی صورت گرفته با همکاران شرکت برق، امید است با صرفه‌جویی در مصرف برق خانگی و ادارات، شاهد کمترین خاموشی برای صنایع استان باشیم.

انتهای پیام