#ADS
#ADS

تصاویری از مراسم ازدواج لاکچری دختر ژاله صامتی+ فیلم

عکس داماد ژاله صامتی از بازیگران محبوب و پرطرفدار که یکی از دخترانش به تازگی مراسم عروسی اش را برگزار کرده را مشاهده میکنید.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، عکس داماد ژاله صامتی از بازیگران محبوب و پرطرفدار که یکی از دخترانش به تازگی مراسم عروسی اش را برگزار کرده را مشاهده میکنید.

ویدیویی از مراسم ازدواج لاکچری دختر ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر و پربازدید شده است. ایرج سنجری و ژاله صامتی که این روزها در جوکر 2 احسان علیخانی حضور دارند، با چهره ای متفاوت تر از همیشه در مراسم ازدواج دخترشان یاس حضور یافته اند.

ویدیوی لو رفته از مراسم ازدواج دختر و داماد ژاله صامتی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. خانم بازیگر و همسرش با تیپ و استایل متفاوت کنار داماد و دخترشان یاس حضور دارند. داماد ژاله صامتی بر اساس این ویدیو علی نام دارد اما اطلاعاتی در مورد او و خانواده اش منتشر نشده است. مراسم فوق لاکچری دختر بازیگر سریال زیرخاکی در 11 تیر 1401 برگزار شده است.

ژاله صامتی یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر اصالتا اهل لرستان است. همسر او ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

ایرج سنجری دو فرزند از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد، که هر دو ساکن کانادا می باشند. ایرج سنجری و همسر دومش، ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارند.

ADS#