#ADS
#ADS
گزارش آگهی

معرفی هتل داریوش کیش

کیش جزو یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی برای مسافران به شمار می‌آید. این جزیره زیبا و دیدنی مکان‌های بی‌نظیر، تفریحگاه‌های جذاب و مراکز خرید بسیار متعددی دارد، به همین علت، انتخاب ایده‌آل بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

خبر را برای من بخوان

کیش جزو یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی برای مسافران به شمار می‌آید. این جزیره زیبا و دیدنی مکان‌های بی‌نظیر، تفریحگاه‌های جذاب و مراکز خرید بسیار متعددی دارد، به همین علت، انتخاب ایده‌آل بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. یکی از مواردی که در سفر به کیش باید مورد توجه مسافران قرار گیرد، انتخاب بهترین هتل کیش برای اقامت خواهد بود.

هتل‌های متعددی در این جزیره زیبا و دیدنی وجود دارند که انتخاب هر یک از آن‌ها به نظر خود مسافران بستگی دارد. اما می‌توان گفت که هتل داریوش کیش جزو یکی از برترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شود. اگر شما نیز به دنبال رزرو هتل کیش هستید، ما رزرو هتل داریوش کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همه چیز در مورد هتل داریوش کیش

به جرات می‌توان بیان کرد که هتل داریوش کیش یکی از پر آوازه‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل، خود به تنهایی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره به شمار می‌آید و به طور معمول اکثر افرادی که به کیش سفر می‌کنند، بازدید از این هتل لوکس و دیدنی را در لیست برنامه‌های خود قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که طراحی ساخت این هتل الهام گرفته از تخت جمشید است و به همین علت طراحی مجذوب کننده‌ای دارد و در آن تمامی وسایل برای رفاه و آسایش حال مسافران مهیاست.

با رزرو هتل داریوش کیش می‌توانید در یک هتل لوکس و ۵ ستاره، اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنید. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۸۳ در ۳ طبقه ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ نیز به جهت ارتقای سطح کیفی خدمات و امکانات مورد بهسازی قرار گرفت.

این هتل زیبا ۱۸۴ اتاق شیک و دلباز دارد که شما می‌توانید بر اساس میزان بودجه و شرایط خود بهترین اتاق‌ها را برای اقامت خود و خانواده‌تان رزرو کنید. این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری به آب‌های خلیج فارس دارد و همچنین در نزدیکی ساحل شرقی قرار گرفته است و شما می‌توانید در هر زمان که خواستید به قدم زدن در کنار ساحل بپردازید.

با اقامت در هتل داریوش دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی کیش مانند پارک دلفین‌ها، شهر زیرزمینی کاریز و… خواهید داشت. همچنین در نظر داشته باشید که در نزدیکی این هتل رستوران‌های بسیار خوبی مانند رستوران میرمهنا قرار گرفته‌اند که در صورت تمایل می‌توانید برای سرو غذا به آن‌ها مراجعه کنید؛ البته ناگفته نماند که رستوران‌های هتل نیز بسیار خوب و باکیفیت هستند.

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش دارای ۱۴۸ باب اتاق خواب راحت، دنج و زیبا است. اتاق‌های این هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا هر فردی بسته به شرایط خود بتواند بهترین واحد را برای اقامت خود انتخاب کند. توجه داشته باشد که اتاق‌های این هتل از لحاظ سطح امکانات و خدمات، تعداد نفرات، هزینه رزرو و بسیاری از عوامل دیگر بایکدیگر تفاوت دارند و هر یک از آن‌ها مناسب افراد با شرایط خاص هستند.

اما به طور کلی ویژگی مشترکی که میان تمامی واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد، زیبا و تمیز بودن آن‌ها است. اتاق‌های این هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند و به همین دلیل ظاهری بسیار مرتب و زیبا دارند که قطعا این برای شما حائز اهمیت خواهد بود.

همچنین خوب است بدانید که اتاق‌های این هتل به اغلب لوازم بهداشتی مجهز شده‌اند و شما با دسترسی به این امکانات می‌توانید اقامتی منحصر به فرد و بسیار راحت را تجربه کنید. به طور کلی برخی از انواع اتاق‌های هتل داریوش عبارتند از:

اتاق دو تخته کابانا رو به باغ
اتاق دو تخته کابانا رو به دریا
اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا
اتاق کابانا سه نفره حمام سانروف
سوئیت رویال چهار نفره رو به دریا

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش به امکانات رفاهی بسیار متعددی جهت رفاه و آسایش حال مسافران مجهز شده است که برخی از این امکانات خوب عبارتند از:

استخر روباز و سر پوشیده
اینترنت رایگان
صندوق امانات
کرایه دوچرخه
سالن بیلیارد، تنیس، بدمینتون، بولینگ
قایق سواری
دستگاه خودپرداز
خدمات خشکشویی
خدمات اتوکشی
تلفن
رادیو
ماساژ
جکوزی
خدمات اسپا
مرکز تناسب اندام
اتاق سیگار
سیستم گرمایشی و سرمایشی
مینی بار
صبحانه در اتاق
فکس/کپی
اتاق جلسه
رستوران و کافه

دسترسی هتل داریوش به جاذبه‌های دیدنی کیش

هتل داریوش کیش در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش واقع شده است و به همین علت دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این جزیره دارد. در موارد زیر می‌توانید با مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل داریوش آشنا شوید:

فاصله تا پلاژ آقایان: ۵/۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی: ۵/۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مرجان: ۸/۲ کیلومتر
فاصله تا پلاژ بانوان: ۳/۴ کیلومتر
فاصله تا بازار پردیس ۱ و ۲:۵/۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ونوس: ۸/۲ کیلومتر
بازار دامون دریا ۱:۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی کیش: ۳/۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۳/۴ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۱/۱۷ کیلومتر

قیمت هتل داریوش کیش

اگر شما نیز از خود می‌پرسید که قیمت هتل داریوش کیش چقدر است، باید توجه داشته باشید که هتل داریوش جزو یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. امکانات رفاهی بسیار خوب این هتل و موقعیت جغرافیایی مناسب آن موجب شده است تا قیمت رزرو آن نسبتاً زیاد باشد.

به طور کلی در رابطه با قیمت رزرو این هتل نمی‌توان اطلاعات چندان درستی را ارائه داد؛ چراکه عوامل بسیار متعددی مانند تعداد نفرات، تعداد روزهای اقامت، نوع اتاق و… در تعیین قیمت رزرو این هتل تأثیر گذار هستند.

جمع‌بندی

با سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل داریوش کیش می‌توانید سفری لذت بخش و اقامتی راحت و بی‌نظیر را تجربه کنید. توجه داشته باشید که هتل داریوش کیش یک هتل ۵ ستاره و بسیار لوکس و زیبا است و به همین دلیل برای رزرو آن باید هزینه نسبتا زیادی را بپردازید.

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که امکانات رفاهی، موقعیت جغرافیایی و همچنین پرسنل این هتل بسیار خوب و منحصر به فرد هستند و به طور کلی در این هتل همه چیز برای تجربه اقامتی لذت بخش و خاطره‌انگیز وجود دارد. شما می‌توانید برای رزرو هتل موردنظر خود در هر شهری از ایران از اصفهان و رزرو هتل جلفا اصفهان گرفته تا هتل‌های شرق و غرب ایران به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

ADS#