آبروریزی بزرگ سایپا؛ رونمایی یک تعمیرکار از کیفیت فاجعه‌بار بدنه تیبا + فیلم

ویدیویی از بررسی اسکلت ضعیف تیبا توسط یک مکانیک در شبکه های اجتماعی بحث‌برانگیز شد. در این ویدیو مکانیک به این نکته اشاره میکند که فشار ساده جک زیر بدنه تیبا، باعث خمش اسکلت ماشین و عدم بسته شدن در می‌شود

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، ویدیویی از بررسی اسکلت ضعیف تیبا توسط یک مکانیک در شبکه های اجتماعی بحث‌برانگیز شد. در این ویدیو مکانیک به این نکته اشاره میکند که فشار ساده جک زیر بدنه تیبا، باعث خمش اسکلت ماشین و عدم بسته شدن در می‌شود. /اخبار خودرو

تیبا هاچ‌بک یا همان تیبا 2، محصول سال 1392 است؛ یعنی همان سالی که پرایدهای یورو4 به بازار آمدند. این هاچ‌بک ایرانی برخلاف مدل صندوقدارش تنها دو تیپ SX و EX داشت که تیپ SX آن در سال 1396 کنار گذاشته شد. تیبا هاچ‌بک نسبت به سایپا 111، پیشرانه قدرتمندتر، ضرایب متفاوت جعبه‌دنده و ترمزهای قوی‌تری دارد و در مجموع نیز محصول خوش‌فرم‌تری است. همچنین به‌کار گیری فولاد با ضخامت بالا، درهای تقویت شده و ستون‌های دوجداره باعث شده تا تیبا هاچ‌بک، اندکی ایمن‌تر از 111 باشد.

برچسب ها :