شرایط دریافت وام 400 میلیونی بانک رسالت با کارمزد ۲ درصد+ مبلغ اقساط

تسهیلات بانک رسالت پر طرفدارترین نوع وام در نظام بانکی کشور است چرا که این بانک تسهیلات خود را بدون بهره و تنها با کارمزد ۲ درصد ارائه می هد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، تسهیلات بانک رسالت پر طرفدارترین نوع وام در نظام بانکی کشور است چرا که این بانک تسهیلات خود را بدون بهره و تنها با کارمزد ۲ درصد ارائه می هد.

درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پر تقاضاترین تسهیلات بانکی شناخته می شود، گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکان پذیر است.

بانک رسالت با هدف آسان تر کردن فرایند انجام خدمات بانکی، تمام مراحل افتتاح حساب، گرفتن کارت بانکی ، درخواست وام و دیگر خدمات را به صورت آنلاین و بدون مراجعه به بانک امکان پذیر ساخته است.

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام تسویه نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام از هر کدام از بانک ها را داشته باشید، تا بدهی تان به بانک یا اقساط عقب افتاده تان را تسویه نکنید امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت.

برآورد تسهیلات بانک رسالت ، در واقع همان شیوه امتیاز دهی به سپرده گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبار سنجی ، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط دریافت وام رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ رسالت به بخش براورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه به مقدار سپرده ای که گذاشته اید و مدت زمانی که از سپرده گذاری شما گذشته تا چه سقفی می توانید وام بانک رسالت دریافت کنید. این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تومان است . اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشتید می توانید امتیاز وام بانک رسالت را از طریق پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

این وام به سپرده های شما در حساب قرض الحسنه بانک رسالت حداکثر تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با سود ۲ درصد و ۲ درصد هم کارمزد تعلق می گیرد .

این نوع تسهیلات نیاز به ۳ الی ۶ ماه خواب سپرده دارد و به میزان ۱۰۰ درصد سپرده شما وام اهدا می شود.

حداکثر مدت بازپرداخت این وام ۶۰ ماهه است.

اقساط این وام هر ماه ۷۲۲۷۰۰۰ تومان است و در مدت زمان ۶۰ ماه بازپرداخت در سررسید ۴۲۴۰۰۰۰۰۰ می باشد.