گزارش آگهی

بهترین برند لوازم خانه و آشپزخانه در ایران کدام است؟

اگر به بازار لوازم خانه و آشپزخانه برای خرید مراجعه کرده باشید با برندها و ویژگی‌های متفاوتی روبرو شده‌اید که خرید را برای شما دشوار کرده است. به همین جهت در این مقاله به شما پرفروش‌ترین و بهترین برندهای لوازم آشپزخانه را معرفی خواهیم کرد.

خبر را برای من بخوان

اگر به بازار لوازم خانه و آشپزخانه برای خرید مراجعه کرده باشید با برندها و ویژگی‌های متفاوتی روبرو شده‌اید که خرید را برای شما دشوار کرده است. به همین جهت در این مقاله به شما پرفروش‌ترین و بهترین برندهای لوازم آشپزخانه را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک لوازم خانه و آشپزخانه

به صورت لیستی پرفروش‌ترین و بهترین برندهای لوازم آشپزخانه عبارت است از:

سامسونگ (Samsung)
نینجا (Ninja)
بوش (Bosch)
باریتون (Bariton)
دلونگی (Delonghi)
نوتریکوک (Nutricook)
فیلیپس (Philips)

حال در ادامه به معرفی محصولات و برندهای ذکر شده خواهیم پرداخت.

سامسونگ (Samsung)

سامسونگ (Samsung) یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لوازم خانه، آشپزخانه، صوتی و تصویری است که طیف گسترده‌ای از محصولات موجود در بازار را به خود اختصاص داده است. سامسونگ در زمینه تولید تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، اتو، جاروبرقی و جاروشارژی موفق عمل کرده است و توانسته به یکی از برندهای پرچم دار در این بازار تبدیل شود. یخچال و تلویزیون‌های سامسونگ بیش از سایر محصولات این برند معروف هستند و فروش بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

نینجا (Ninja)

نینجا (Ninja) یکی دیگر از برندهای موفق و پرفروش در زمینه تولید لوازم خانگی است که در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود و طبق بررسی داده‌های فروشگاه آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه ردکارت به این نتیجه رسیده‌ایم که محصولات این برند خصوصا سرخ کن نینجا، مولتی کوکر و خردکن‌های نینجا فروش بسیار بیشتری دارند و با وجود افزایش قیمتی که محصولات این برند در ایران داشته است، اما همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است. البته لازم به ذکر است که نینجا در تولید لوازم آشپزخانه از جمله تولید چاقو و اسپروساز نیز فعالیت می‌کند.

بوش (Bosch)

بوش (Bosch) یکی از برندهای قدیمی و خوشنام بازار است که در کشور آلمان تولید می‌شود. بوش در زمینه تولید سرخ کن، غذاساز، مخلوط کن، آبمیوه گیری، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و شارژی و چای ساز فعالیت می‌کند و نظر مخاطبان بسیاری را به خود اختصاص داده است. محصولات بوش کیفیت مناسبی دارند و به لطف نمایندگی‌هایی که در ایران دارند، خدمات پس از فروش مناسبی نیز دارند.

باریتون (Bariton)

باریتون (Bariton) یکی از برندهای خوش فروش و جدید در بازار لوازم خانگی است که در کشور کانادا تولید می‌شود. باریتون در زمینه تولید سرخ کن، خردکن، اسپرسوساز، مولتی کوکر، آبمیوه گیری و آون توستر فعالیت موفق داشته و توانسته به یکی از رقبای جدی برای برندهای خوشنام این بازار تبدیل شود. بیشتر محصولات این برند اقتصادی هستند و از کیفیت مناسبی برخودار هستند و برای افرادی که بودجه محدود دارند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

دلونگی (Delonghi)

دلونگی یکی از برندهای قدیمی و خوشنام در بازار لوازم خانگی است که توانسته با گذشت زمان، کیفیت خود را حفظ و نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. محصولات دلونگی در کشور ایتالیا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. دلونگی به صورت اختصاصی بر تولید اسپرسوساز، قهوه ساز، کتری برقی و چای ساز فعالیت می‌کند و توانسته به یکی از پرچم داران در این محصولات تبدیل شود. البته لازم به ذکر است که دلونگی اقدام به تولید سرخ کن و گریل نیز کرده است که در آن‌ها نیز موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. اما به طور کلی، تمرکز دلونگی بر تولید اسپرسوساز است و اگر شما هم از طرفداران اسپرسو و قهوه هستید، بهترین گزینه برای شما دلونگی است.

نوتریکوک (Nutricook)

نوتریکوک (Nutricook) یکی از برندهای موفق و جدید در بازار لوازم خانگی است که در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. نوتریکوک به صورت اختصاصی بر روی تولید سرخ کن، آون توستر، گریل و زودپر فعالیت می‌کند و توانسته محصولات باکیفیت و حرفه‌ای را تولید کند. نوتریکوک را هم مانند باریتون می‌توان در دسته برندهای اقتصادی قرار داد اما نسبت به باریتون، شناخته شده‌تر است.

فیلیپس (Philips)

فیلیپس (Philips) از دیگر برندهای مشهور و پرفروش لوازم خانه و آشپزخانه است که در کشور هلند فعالیت می‌کند. فیلیپس در تولید سرخ کن، گریل، آبمیوه گیری، خردکن، اتو ودیگر لوازم خانه و آشپزخانه خوش درخشیده و نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.

کدام برند لوازم خانگی را انتخاب کنم؟

حال که برندهای موفق و پرفروش بازار لوازم خانه و آشپزخانه ایران را معرفی کرده‌ایم، وقت آن فرا رسیده تا بهترین برند را به شما معرفی کنیم. باید به شما بگوییم که با توجه به بودجه و محصولی که قصد خرید آن را دارید، یک برند برای شما بهترین است. به عنوان مثال اگر قصد خرید تلویزیون دارید، بهتر است به سراغ برند سامسونگ بروید. اگر به دنبال خرید اسپرسوساز هستید، قطعا برند دلونگی بهترین گزینه برای شما است. اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است به سراغ برندهای نوتریکوک و یا باریتون و گاها بوش و فیلیپس بروید. همچنین اگر به دنبال خرید سرخ کن بدون روغن و یا مولتی کوکر هستید و بودجه مناسبی در اختیار دارید، بهتر است برند نینجا را انتخاب کنید.