شرایط وام ۴۰ میلیون تومانی بانک های پارسیان و سپه با کارمزد 4 درصد+ مبلغ اقساط

بانک‌های پارسیان و سپه به مشتریان سپرده‌گذار و واجد شرایط خود وام ۴۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کنند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه آمده است.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، بانک‌های پارسیان و سپه به مشتریان سپرده‌گذار و واجد شرایط خود وام ۴۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کنند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه آمده است.

متقاضیان وام ۴۰ میلیون تومانی می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ پارسیان یا بانک سپه برای ثبت‌نام و دریافت طرح‌های «همراهان بانک پارسیان» و « وام جعاله بانک سپه» اقدام کنند. طرح همراهان قرض الحسنه بوده و فقط چهار درصد کارمزد برای آن تعیین شده است اما وام جعاله بانک سپه دارای نرخ سود ۲۳ درصدی است.

جزئیات طرح همراهان بانک پارسیان

مشمولان دریافت این طرح اشخاصی‌ هستند که دارای دستگاه کارتخوان متصل به حساب در بانک پارسیان هستند و موفق به ایجاد گردش و کارکرد حساب حداقل چهار ماهه شده‌اند. وام همراهان بانک پارسیان قرض الحسنه است و وام‌گیرنده به غیر از چهار درصد کارمزد سود دیگری به این بانک پرداخت نخواهد کرد.

ضمانت بازپرداخت این طرح نیز از طریق اعتبار شغلی و ارائه جواز کسب صورت می‌گیرد تا بانک پارسیان برای پرداخت این تسهیلات با نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه، نسبت به متقاضی اطمینان کسب کند.

وام‌گیرنده پس از دریافت وام و شروع فرایند بازپرداخت اقساط باید در هر قسط مبلغ یک میلیون و ۸۱۸ هزارتومان به بانک پارسیان پرداخت کند. شایان ذکر است که طرح همراهان شامل ۲۰۰ هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

بانک سپه وام جعاله خود را به مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه و ضامن رسمی پرداخت می‌کند. بانک سپه برای این تسهیلات نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه تعیین کرده است. متقاضی دریافت این طرح باید دارای حساب قرض الحسنه و سپرده‌ در آن باشد؛ همچنین او می‌تواند بدون نیاز به سند ملک و فقط ارائه یک ضامن به ازای هر ۲۰ میلیون تومان تسهیلات، موفق به دریافت وام جعاله بانک سپه شود.

قابل ذکر است که ۱۰ درصد از مبلغ سپرده تا پایان فرایند بازپرداخت نزد بانک مسدود خواهد شد. مبلغ اقساط وام جعاله بانک سپه یک میلیون و ۲۸۲ هزارتومان است که وام‌گیرنده علاوه برآن باید ۱۰۰ هزارتومان نیز بابت هزینه جانبی به این بانک بپردازد.