واضح‌ترین تصویر از مدل طلایی آیفون ۱۶+ قیمت در ایران

طبق گزارش‌ها، اپل در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) و در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۶، رنگ طلایی تیتانیومی را به جمع رنگ‌های مدل پرو این گوشی اضافه خواهد کرد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، طبق گزارش‌ها، اپل در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) و در مراسم رونمایی از سری آیفون ۱۶، رنگ طلایی تیتانیومی را به جمع رنگ‌های مدل پرو این گوشی اضافه خواهد کرد.

اگرچه تصویر فاش‌شده از آیفون ۱۶ پرو، عکس واقعی یا پوستر رسمی تبلیغاتی این گوشی نیست، اما بهترین تصویری محسوب می‌شود که تاکنون از رنگ طلایی تیتانیومی دستگاه مذکور دیده‌ایم.

اگر تعرفه جدید گمرکی جدید را واقعاً اجرا کنند، حتی با فرض اینکه ستار هاشمی در تفاهم با وزارت صنعت بتواند مجوز آزادسازی واردات آیفون را بگیرد، ممکن است خرید آیفون ۱۶ در ارزان‌ترین حالت ممکن برای ایرانی‌ها ۹۳ میلیون آب بخورد.

آیفون ۱۶ اواخر شهریور رونمایی می‌شود و یک تا دو هفته بعد می‌توان قیافه آیفون جدید را در ایران از نزدیک دید. قیمت آیفون ۱۶، مانند همیشه در روزهای اول فضایی خواهد بود. اگر اپل به سنت قیمت‌گذاری خود وفادار بماند، فروش آیفون ۱۶ از ۸۰۰ دلار آغاز می‌شود و قیمت آیفون ۱۶ پلاس به ۹۰۰ دلار می‌رسد. قیمت آیفون ۱۶ پرو حداقل هزار دلار خواهد بود و برای خرید آیفون ۱۶ پرومکس باید دست‌کم هزار و ۲۰۰ دلار خرج کنیم.