آغاز ثبت نام دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از شروع پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای ترم جدید(مهرماه) خبر داد و اعلام کرد؛ ثبت نام در این دانشگاه بدون آزمون و در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در ۱۱ رشته انجام می پذیرد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران؛ سیدمحمود شربیانی در رابطه با ثبت نام ترم جدید در دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: ثبت نام در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای ترم مهرماه سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۱۹ شهریور آغاز شده است.

وی در رابطه با مدت این ثبت نام افزود: پذیرش در این دانشگاه برای مقطع کاردانی از 19 الی 24 شهریورماه سال جاری و در مقطع کارشناسی از 21 الی 26 شهریورماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می پذیرد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: در این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های؛ ساخت زیورآلات با دست – تراش سنگهای قیمتی – گوهرنشانی(مخراجکاری) – مدیریت کسب و کار – ریخته گری – روابط عمومی – حسابداری امور مالی پذیرش دانشجو دارد.

شربیانی در رابطه بامعرفی رشته های مقطع کارشناسی ادامه داد: در مقطع کارشناسی دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران در رشته های؛ طراحی زیورآلات با دست – مدیریت کسب و کار – حسابداری امورمالی – مهندسی فناوری تولید صنعتی زیورآلات، امکان ثبت نام برای تحصیل در این دانشگاه وجود دارد.

نماینده هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره وسکه تهران در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: نقطه تمایز دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران این است که دانشجویان با صرف هزینه اندک و در مدت زمان کوتاه، مهارتی را می‌آموزند که می‌توانند با آن کسب درآمد کنند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: ثبت نام در این دانشگاه بدون آزمون بوده و این مرکز نقش مهمی در رشد و توسعه علمی صنعت طلا و جواهر و تزریق نیروهای جوان و تحصیل کرده به این صنعت دارد و اغلب فارغ تحصیلان این مرکز با توجه به اساتید و کارگاه های تجهیز شده، و توسعه شبکه کاری و حرفه ای و ایجاد تعامل و ارتباط دوسویه دانشگاه با اتحادیه طلا و جواهر تهران و فعالان صنفی بلافاصله پس از اتمام درس، جذب بازارکار می‌شوند.

شربیانی در خاتمه خاطرنشان کرد: در دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر مقاطع کاردانی و کارشناسی، افراد می توانند در دوره های آزاد که آموزش های کوتاه مدت هستند، به شکل کوتاه و فشرده، در یک حوزه تخصصی خاص مانند فروشندگی طلا و جواهر، سکه شناسی، ساخت زیورآلات، طراحی با رایانه و دست و…. آموزش ببینند که این دوره ها توسط مجرب ترین اساتید و در کارگاه های تجهیز شده، آموزش داده می شوند.

گفتنی است دانشگاه علمی- کاربردی طلا و جواهر تحت نظارت اتحادیه فروشندگان، سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران فعالیت دارد.

علاقه مندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن؛ ۷۷۶۰۴۶۵۹ – ۷۷۵۳۱۸۳۶-۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی؛ تهران- خیابان بهار شمالی- بعد از بیمارستان امام سجاد(ع) – کوچه طباطبایی – پلاک ۲ مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران و یا به نشانی اینترنتی www.tgj-uast.ac.ir و یا به کانال اطلاع رسانی به نشانی https://t.me/tgj_uni مراجعه نمایند.