سهمیه سوخت این تاکسی ها به زودی قطع می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سهمیه تاکسیران‌هایی که بعد از دریافت پیامک سوم فعال نشوند، قطع می‌شود.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سهمیه تاکسیران‌هایی که بعد از دریافت پیامک سوم فعال نشوند، قطع می‌شود.

شادی مالکی؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شناسایی تاکسی‌های غیرفعال و بازگردندان بیش از ۶۰۰۰ تاکسی غیرفعال به سطح شهر خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ دستگاهی که در تهران سوخت‌گیری نکرده بودند نیز شناسایی کردیم، علاوه بر این ۴۰ خط تاکسیِ پر تقاضا را شناسایی و ۳۰ تا ۴۰ درصد تاکسی‌های گردشی را به این خطوط انتقال داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۳۰۰۰ نفر برای فعالیت به عنوان سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت‌نام کردند و ۲۰۰۰ نفر از آنها تایید صلاحیت شدند، گفت: برای ۴۰۰۰ دانش‌آموزان استثنایی نیز سرویس مدرسه رایگان دایر کردیم و خوشبختانه سرویس مدرسه به بهترین شکل برای آغاز مدارس ساماندهی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با تعامل خوبی که با آموزش و پرورش صورت گرفت، چرخه معکوسی ایجاد کردیم تا رانندگانی که قرار بود به عنوان سرویس مدرسه فعالیت کنند اما در سامانه سپند ثبت‌نام نکرده بودند، امکان ثبت‌نام برایشان فراهم شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت امنیت و سلامت دانش‌آموزان هیچ سرویسی اجازه فعالیت به عنوان ‌سرویس مدارس ندارند و تا پایان آذر نظارت بر این امر ادامه خواهد داشت.

مالکی اضافه کرد: سهمیه سوخت تاکسیران‌هایی که بعد از دریافت پیامک سوم، فعال نشوند، قطع خواهد شد.

مهدی علیزاده؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نیز با بیان اینکه نسبت به نظافت همه اتوبوس‌ها اقدام شده است، اظهار کرد: ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۵: ۳۰ صبح آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: امسال نیروهای ستادی و اداری را با کاورهای سفید سازماندهی کرده‌ایم تا به کمک واحدهای گشت بیایند و تا ۲۰ مهر نظارت و گشت‌زنی را در دو نوبت صبح و عصر افزایش خواهیم داد.