اگر هنوز همستر کامبت را نگرفتید این کار را انجام دهید/سود 300 درصدی از همستر کامبت؟!

اگر هنوز همستر کامبت را دریافت نکرده‌اید؛ تون کیپر را به‌روزرسانی کنید.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، اگر هنوز همستر کامبت را دریافت نکرده‌اید؛ تون کیپر را به‌روزرسانی کنید.

برای بعضی از کاربران پیغام برداشت همستر کامبت در خود بازی آن نمایش داده می‌شود اما هنوز هیچی توکنی به ولت آن‌ها (تون کیپر) واریز نشده است. به نظر می‌رسد به‌روزرسانی تون کیپر می‌تواند این مشکل را حل کند.

برای به‌روزرسانی کیف پول تون کیپر کافی است وارد وب سایت آن شوید. البته این شرایط مختص کسانی است که قبلاً گزینه برداشت آنچین را انتخاب کرده بودند.

با آغاز ایردراپ توکن همستر کامبت و لیست‌شدن این پروژه در صرافی‌ها، معاملات رسما آغاز شد.

بازی همستر کامبت یکی از پرطرفدارترین مینی‌اپ‌های تلگرامی است که با وعده‌ی ایردراپ توکن HMSTR موفق شد حدود ۳۰۰ میلیون کاربر را در مدت بسیار کوتاهی جذب کند. همان‌طور که سازندگان پروژه وعده داده بودند، ایردراپ توکن‌های کاربران انجام شده است.

هم‌اکنون با مراجعه به بخش AirDrop در بازی همستر کامبت، با پیام We did it مواجه می‌شوید. در این صفحه به لیست‌شدن توکن در بازار اشاره شده است.

با لیست‌شدن توکن همستر کامبت در صرافی‌ها، معاملات این رمزارز نیز آغاز شده است. کاربرانی که توکن HMSTR را ازطریق ایردراپ در کیف پول ارز دیجیتال خود ازجمله کیف پول تون کیپر دریافت کرده‌اند، با انتقال توکن‌های خود به صرافی‌های مختلف می‌توانند نسبت به فروش همستر کامبت خود اقدام کنند.

درحال حاضر قیمت همستر طبق اطلاعات بازار اسپات صرافی کوکوین ۰٫۰۱۱ دلار است و به‌دلیل آغاز معاملات انتظار می‌رود فعلاً با نوسان زیاد همراه شود.

مجموع عرضه توکن HMSTR، معادل 100 میلیون توکن است و 75 درصد از عرضه، به کاربران فعال بازی تعلق خواهد گرفت. با این وجود، تنها 60 درصد از عرضه کل پس از فصل اول بازی، توزیع خواهد شد. از این مقدار، 88.75 درصد در طی ایردراپ به کاربران تخصیص داده خواهد شد و 11.25 درصد نیز، حدود 10 ماه به‌صورت بلوکه در حساب آنها باقی خواهند ماند.

فعالان بازار رمز ارز و کاربران اکوسیستم TON، در انتظار ایردراپ رسمی توکن HMSTR در بیست و ششم سپتامبر هستند. بر اساس آمار رسمی که توسط تیم این بازی کلیکی در بیستم سپتامبر منتشر شد، از میان 300 بازیکنی که از زمان آغاز بازی عضو شده‌اند، تنها 131 میلیون نفر واجد شرایط دریافت ایردراپ شده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که تنها 43.7 درصد از تمام بازیکنان، این ایردراپ را پس از چندین بار تاخیر دریافت خواهند کرد. 2.3 میلیون کاربر دیگر که واجد شرایط نبودند، به‌نوعی در بازی تقلب کرده بودند. 30 میلیون نفر از کاربران نیز هنوز روش دریافت توکن‌های خود را در بازی انتخاب نکرده‌اند.

مجموع عرضه توکن HMSTR، معادل 100 میلیون توکن است و 75 درصد از عرضه، به کاربران فعال بازی تعلق خواهد گرفت. با این وجود، تنها 60 درصد از عرضه کل پس از فصل اول بازی، توزیع خواهد شد. از این مقدار، 88.75 درصد در طی ایردراپ به کاربران تخصیص داده خواهد شد و 11.25 درصد نیز، حدود 10 ماه به‌صورت بلوکه در حساب آنها باقی خواهند ماند. 15 درصد از بقیه ایردراپ مختص به کاربران بازی نیز در فصل دوم بازی، عرضه خواهد شد.

تیم همستر کامبت برای اطمینان از تخصیص توکن‌ها به کاربران واقعی، استراتژی‌های ضدتقلبی را برای بازی تعیین کرده است. بر اساس این برنامه، کاربرانی که از روش‌های ناعادلانه در بازی استفاده کرده‌اند واجد دریافت توکن نخواهند بود.

همچنین طرح جدیدی نیز توسط تیم بازی اعلام شده است که کاربران می‌توانند از بیست و چهارم سپتامبر با انتخاب کیف‌پول خود در تلگرام برای دریافت مستقیم توکن، تا 300 درصد بازده سالانه سپرده (APY) برای ایردراپ خود دریافت کنند. برای شرکت در این طرح، کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ باید گزینه "Wallet" را برای نحوه دریافت ایردراپ خود، انتخاب کنند و توکن‌ها مستقیما به کیف‌پول تلگرامی آنها ارسال خواهد شد.