خبری مهم در مورد بازپرداخت اقساط وام مسکن ملی

مدیرکل راه وشهرسازی گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی اقساط تسهیلات نوسازی مسکن بعد از اتمام پروژه آغاز می‌شود.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا، مدیرکل راه وشهرسازی گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی اقساط تسهیلات نوسازی مسکن بعد از اتمام پروژه آغاز می‌شود.

پرداخت تسهیلات ساخت یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌هایی است که هم باعث استقبال متقاضیان از نهضت ملی مسکن شده و هم زمینه ساز تکمیل هرچه سریعتر این پروژه‌ها می‌شود.

عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت یکی از معضلاتی است که باعث شده زمینه برای انصراف بیشتر متقاضیان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شده است.

بسیاری از متقاضیان علاوه بر اینکه از پرداخت نشدن تسهیلات گله‌مند هستند از میزان اقساط و همچنین زمان پرداخت آن هم اطلاعی ندارند.

جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در خصوص تسهیلات ساخت و زمان اقساط آن گفت: دریافت وام نهضت ملی مسکن در اراضی دولتی ۹۹ ساله احتیاجی به مراجعه حضوری به شعب بانک ندارد و پس از ثبت نام در سامانه saman.mrud.ir و در صورت تایید نهایی پیامک افتتاح حساب برای متقاضی ارسال می‌شود که به منزله تایید وام است.

وی تاکید کرد: اقساط وام نهضت ملی مسکن بعد از پایان پروژه و قبل از تحویل واحد با مراجعه حضوری به بانک و طی کردن مراحل اداری توسط متقاضی شروع می‌شود.

گفتنی است بسیاری از متقاضیان همچنان از میزان اقساط تسهیلات ساخت مسکن و بالا بودن آن گله‌مند هستند.