سایت خبری طلا

سایت طلا پانزده ساله شد + عکس

منبع: سایت طلا


جشن پانزده سالگی سایت طلا با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور، بزرگان صنعت طلا و میهمانان داخلی و خارجی در شهر استانبول برگزار شد.


جشن سالگرد تاسیسن پایگاه خبری طلا با حضور روسای اتحادیه های سراسر کشور و بزرگان صنعت طلا همزمان با برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر استانبول در کشور ترکیه برگزار شد.

به گزارش سایت طلا،در حاشیه این نمایشگاه همایش فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت طلا و جواهر و توسعه صادرات به همت شرکت زرین و اتحادیه طلا و جواهر تبریز برگزار شد.

در این همایش بزرگان هنر صنعت طلا و جواهر ،روسای اتحادیه های سراسر کشور ،میهمانان داخلی و خارجی و علاقمندان به این حوزه حضور داشتند و ابعاد مختلف توسعه صادرات در صنعت طلا بررسی شد و همچنین نادر بذرافشان رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از لزوم به روز شدن صنعت طلا و جواهر و همگام سازی این صنعت در عرصه بین المللی سخن گفت.

در ادامه این همایش جشن پانزده سالگی فعالیت سایت طلا برگزار شد .

شایان ذکر است پایگاه خبری طلا از سال 1388 شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر جزو  پر مخاطب ترین حوزه رسانه ای به خصوص در حوزه اقتصادی و طلا و جواهر و قیمت ها مشغول به فعالیت می باشد.

لازم به ذکر است نشریه چاپی بازار طلا نیز با رویکرد ارتباط میان تجار داخل و خارج از کشور به 3 زبان عربی ،انگلیسی و فارسی چاپ می شود.

این مراسم در هتل Windsor شهر استانبول برگزار شد.

نمایشگاه جواهرات استانبول از ۱۱ الی ۱۴ مهر ۱۴۰۳ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار گردید.