رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در واکنش به خرید و فروش جدید طلا گفت:این موضوع صنعت طلا را با رکود بیشتری مواجه خواهد کرد و در مشهد هنگام خرید طلا و جواهر ارائه کارت ملی از مشتری لازم نیست.

خبر را برای من بخوان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره نمایشگاه طلا و جواهر استانبول گفت:این نمایشگاه متشکل از سه سالن در حوزه طلا و جواهر و ماشین آلات برگزار شده بود که علیرغم سالهای گذشته بسیار ضعیف بود و متاسفانه مشارکت بازدید کنندگان این نمایشگاه حداقلی بود و در کل نمایشگاه پرباری نبود.

تقی زادگان گفت:اما خوشبختانه همایشی با محوریت دو موضوع در رابطه با صنعت طلا با حضور روسای اتحادیه های کلیدی سطح کشور و میهمانان داخلی و خارجی و علاقمندان به این صنعت در استانبول برگزار شد.

وی گفت:اولین موضوع درباره ساماندهی عیار سنجی در سطح کشور به صورت واحد بود و موضوع دیگر عدم تایید کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف است که قرار شد هر اتحادیه نامه ای به ارگان های ذیربط تهیه کند که این کمیسیون باطل شود و بعدا تصمیم دیگری در این رابطه گرفته شود.

تقی زادگان همچنین به رونمایی از پوستر هجدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تبریز و سالگرد 15 سالگی سایت طلا در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت:قرار شد با همدلی یکدیگر برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه طلا و جواهر تبریز اقدام کنیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در پایان در واکنش به خرید و فروش جدید طلا گفت:این موضوع صنعت طلا را با رکود بیشتری مواجه خواهد کرد و در مشهد هنگام خرید طلا و جواهر ارائه کارت ملی از مشتری لازم نیست.