سایت خبری طلا

اولین جزئیات از حمله اسرائیل به کارخانه سایپا در سوریه+ فیلم

منبع: همشهری


اخباری در فضای مجازی منتشر و ادعا شده بود که خودروسازی حسیاء هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. مدیر عامل سایپا در سوریه درباره جزئیات حمله اسرائیل به کارخانه سایپا توضیحاتی داد


به گزارش سایت طلا، اخباری در فضای مجازی منتشر و ادعا شده بود که خودروسازی حسیاء هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. مدیر عامل سایپا در سوریه درباره جزئیات حمله اسرائیل به کارخانه سایپا توضیحاتی داد.

VID:20241009-491564730.mp4

بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی شب گذشته اسرائیل به دمشق

به گزارش سایت طلا به نقل از تسنیم،ارتش سوریه درباره حمله تروریستی شب گذشته رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه ارتش سوریه درباره حمله تروریستی رژیم صهیونیستی که خبرگزاری رسمی سوریه از آن به عنوان یک منبع نظامی یاد کرده به این شرح است:

حدود ساعت 20:15 امشب، رژیم اسرائیل در یک حمله بزدلانه با سه موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی و تجاری در محله پرجمعیت المزه در دمشق را هدف قرار داد که به شهادت دستکم هفت غیرنظامی از جمله زن و کودک و زخمی شدن 11 نفر دیگر منجر شده که این آمار اولیه است.

این تجاوز رژیم اسرائیل خسارتهای زیادی به اموال مردم در مناطق اطراف وارد کرده است و تلاشها برای نجات افراد دیگری که زیر آوار هستند، همچنان ادامه دارد.