بنزین در سال ۱۴۰۴ گران می شود ؟

نماینده مجلس گفت: خبری از گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا ،مصطفی مطورزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۶۰ به ۵۰ لیتر گفت: متاسفانه توضیحاتی درباره کم شدن سهمیه بنزین از ۶۰ به ۵۰ لیتر به مجلس داده نشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کاهش سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی امر بسیار مهمی هست و به همه قشر‌های مختلف مردم مربوط است و درزندگی مردم اثرگذار است بایستی از وزارت نفت بخواهیم که بیاید این موضوع را هم توضیح بدهد و هم توجیه کند و اگر طرحی جایگزین برای این قضیه دارد به ما اعلام کند و قطعاً مجلس به دنبال این موضوع خواهد رفت.

وی درباره احتمال گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ اظهار کرد: تا کنون پیش‌نویس بودجه ۱۴۰۴ تنظیم نشده و خبری از گرانی بنزین نیست و همه احتمالات وارد است به‌غیر از افزایش قیمت و نمی‌گذاریم در سال ۱۴۰۴ بنزین گران شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس بیان کرد: در برنامه هفتم راهکار‌های محتلفی دیده شده و گزینه‌های جایگزینی برای افزایش قیمت وجود دارد که از آن طریق باید وارد شویم.