مهر ماه با قرمز پوشی شاخص کل بورس پایان یافت

شاخص کل بازار سرمایه که روز کاری گذشته ۰.۹۸ درصد افت کرده بود، امروز نیز ۰.۶۸ درصد منفی شد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا،بازار سرمایه دقایقی قبل کار خود را در آخرین روز از مهر ماه تمام کرد و در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، شاخص کل با افت ۱۴ هزار و ۸۳۳ و احدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷ هزار و ۲۸۱و احد قرار گرفت.

امروز بیش از ۶ میلیارد و ۷۹۴ میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان در بیش از ۱۸۸ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۴ هزار و ۸۳۳و احدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷ هزار و ۲۸۱و احد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، نوری و شپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی مبین، فولاد و تاصیکو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ورقه به ارزش ۲۴۵ هزار و ۲۹۷ میلیارد تومان در ۸۸ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۵و احد افت کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۱۹۹و احد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی آریا، فزر و وسپهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی سامان، کرومیت و آردینه بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.