خط و نشان فرمانده کل سپاه برای اسرائیل + فیلم

فرمانده کل سپاه گفت: تصمیات ناعاقلانه می‌تواند سقوط رژیم صهیونیستی را با شتابی عجیب همراه کند.

خبر را برای من بخوان

به گزارش سایت طلا،سردار حسین سلامی، امروز(سوم آبان) در کنگره ملی ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، با بیان اینکه سعادت ما از میان جهاد عبور می‌کند، گفت: تا وقتی شمشیرها در دست جوانان ما است و تا وقتی پیشانی‌بندهای جهاد بر جبین جوانان ما بسته می‌شود. تا وقتی که پدران و مادران، فرزندان خود را به رفتن به میدان نبرد تشویق می‌کنند. تا وقتی که همسران، بر مجاهدات شوهران خود صبر می‌کنند و تا وقتی که فرزندان خانواده نبود پدر را تحمل می‌کنند، این کشور و هر ملتی با این مشخصات، هرگز آسیب نمی‌بیند.

وی افزود: شکست متعلق به ملتی است که از نبرد روی بر می‌گرداند و به دشمن پشت می‌کند و از شکوه ظاهری دشمن می‌هراسد. شکست متعلق به ملتی نیست که جهاد را در آغوش می‌گیرد و جوانانش برای جهاد و شهادت از هم سبقت می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شهدای ما اینگونه بودند و از رویارویی با دشمن هراسی نداشتند و با شوق شهادت به نبرد با دشمن می‌رفتند، گفت: امروز این شوق شهادت به جبهه مقاومت منتقل شده و همین سختی‌های فوق طاقت انسانی را در غزه و لبنان برای مردم آسان کرده است. امروز در آن دیار روز و شب جلوه‌های جدیدی از عظمت ایمان مردم می‌بینیم.

وی گفت: اگرچه رژیم صهیونیستی خانه‌ها را تخریب می‌کند و کودکان و زنان بی دفاع را می‌کشد و اینها را بعنوان اسناد پیروزی خود به جهان مخابره می‌کند، اما در آن سوی دیگر این جبهه مردمانی هستند که درس مقاومت و ایستادگی به همه عالم می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، گفت: یک قدرت وفتی بخواهد فرو بپاشد، معمولا زمینه و شرایط فروپاشی خود را خودش مهیا می‌کند. امروز رژیم صهیونیستی در حال کندن تدریجی گورستانی است که در میان آن دفن خواهد شد. زیرا این سنت الهی است که هیچ حکومتی بر پایه ظلم قابلیت بقاء نخواهد داشت.

سلامی افزود: رژیم صهیونیستی باید اول یک نفرت سیاسی در دنیا تولید کند تا مشروعیت او در جهان سیاست به کل از بین برود. امروز این رژیم منفورترین و منزوی ترین نظام سیاسی عالم است و هیچ مقام سیاسی بجز حامیان او یعنی آمریکای جنایتکار نمی‌خواهد به این سرزمین سفر کند.

فرمانده کل سپاه گفت: هیچ مقام سیاسی رقبت نمی‌کند به سرزمین‌های اشغالی سفر کند و این را ننگ می‌داند که به این سرزمین پا بگذارد. امروز آنها نمی‌توانند ورزشکارانشان را به هیچ جا اعزام کنند. هیچکس مقامات آنها را در سرزمین خود راه نمی دهد. جهان رژیم صهیونیستی را از رسمیت خارج کرده و این رژیم مشروعیت خود را از دست داده است.

وی گفت: این رژیم تصور می‌کند هر چه می‌کُشد، اتقاقی نمی‌افتد. او اگر به ضعف‌های خود نگاه کند می‌بیند در لبه پرتگاه است. همه مردمی که در جوار این رژیم زندگی می‌کنند آرزوی محو او را دارند.

سلامی ادامه داد: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم که به عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما نگاهی بیاندازد و ببیند آیا می تواند در مقابل یک فتح المبین دیگر بایستد. آیا اگر موتور عملیات زمینی روشن شود می‌تواند از مقیاس عملیات بیت المقدس ما در سال ۱۳۶۱ بگریزد. رژیمی که با یک عملیات می‌شکند نباید اینقدر مغرور موفقیت‌های کاذبی شود که در اثر کشتن کودکان و زنان بی دفاع بدست آمده است. اینها موفقیت نیست، ننگ است.

فرمانده سپاه گفت: امروز جوانان لبنان و فلسطین مقابل این جماعت شرور ایستاده‌اند و مطمئن باشند جوانان جهان اسلام هم به آنان خواهند پیوست و مقابل این رژیم خواهند ایستاد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی پوسیده و فرسوده است. او به چند پرتابگر موشک‌های ضد موشک تکیه کرده است. فکر می‌کند این پرتابگرها نجاتگر یک رژیم از یک نبرد وسیع خواهند بود، اما اشتباه می کند. همانطور که در عملیات «وعده صادق۲» آروها و پیکان‌ها از کار افتادند، تادها هم از کار خواهند افتاد. به این لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدودند. به قدرتی محدود تکیه کرده‌اید که تمام می‌شود. هر چقدر شما شلیک کنید، دشمنان شما چند برابر شلیک خواهند کرد. شما نمی توانید در این داستان پیروز شود و ما شما را شکست خواهیم داد.

سلامی گفت: یک سرزمین کوچک که ۹۸ درصد اقتصادش به دریا متکی است باید بیشتر بیاندیشد. تصمیات ناعاقلانه می‌تواند سقوط یک رژیم را با شتابی عجیب همراه کند.

وی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایات این رژیم گره زده‌اند و خود را میان ملتها منفور و منزوی کرده‌اند. امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان و زنان غزه فرود می‌آید و از تمام شکوه ابرقدرتی آمریکا همین مانده است.

فرمانده سپاه در بخش ابتدایی سخنانش با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، گفت: مردمان هر دیاری الهام یافته از طبیعت آن دیار هستند و کرمانشاهیان هم مانند ارتفاعات بلند این سرزمین، سربلندند و مانند صخره‌هایش استوار و مقاوم‌اند و مانند دشت‌های زیبا و سبزش با طراوتند.

وی افزود: مردم کرمانشاه مظهر جوانمردی، غیرت، تعصب نسبت به دین و وطن خود هستند. مردم این دیار در سخت ترین لحظه‌های جنگ سرزمین خود را ترک نکرده و به دفاع از کشور پرداختند و تقدیم قریب ۱۰ هزار شهید حجتی آشکار از صدق وعده این مردم است.

سلامی گفت: مردم اهل سنت این دیار قبل از جنگ تحمیلی هم شجاعانه مقابل توطئه‌های تجزیه طلبانه ایستادند و حماسه پاوه را رقم زدند. در دوران دفاع مقدس هم جانانه از کشور دفاع کردند.

وی ادامه داد: برگزاری این کنگره نشان می‌دهد که مردم ما همچنان با شهدا زندگی می‌کنند و راه آنها را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: خانواده شهدا جوانانشان که ثمره یک عمر زندگی‌شان بود را تقدیم اسلام کردند و این شجاعت و ایثارشان قابل توصیف نیست.

انتهای پیام