سایت خبری طلا

به کدام مناطق نظامی در ایران حمله شد؟ /اطلاعیه فوری قرارگاه پدافند هوایی کشور

منبع: تسنیم


یک منبع مطلع گفت اخباری که می‌گوید ۱۰۰ هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند، نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به‌دنبال بزرگ‌نمایی حمله ضعیف خود است.


به گزارش سایت طلا، قرارگاه پدافند هوایی کشور پس از حملات اسرائیل به ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

یک منبع مطلع گفت اخباری که می‌گوید ۱۰۰ هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به دنبال بزرگنمایی حمله ضعیف خود است.

یک منبع مطلع گفت که ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر هدف قرار دادن 20 نقطه در کشور غیرواقعی است و تعداد اهداف دشمن با فاصله، کمتر از این میزان است.

این منبع همچنین گفت که اقدام صهیونیست‌ها از بیرون از مرزهای کشور صورت گرفته و آسیبهای محدودی وارد کرده است.

وی با تایید خبر تسنیم تاکید کرد که هیچ مرکز نظامی سپاه در تهران مورد هدف قرار نگرفته است.

این منبع مطلع گفت: اخباری که می‌گوید 100 هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به دنبال بزرگنمایی حمله ضعیف خود است

قرارگاه پدافند هوایی کشور اعلام کرد:با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند.