سایت خبری طلا

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد

منبع: ایرنا


عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۴ در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، دولت برای سال آینده برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و برای رفع ناتوانی‌ها در این حوزه، از روش‌هایی غیر از افزایش قیمت استفاده خواهد کرد.


به گزارش سایت طلا،عبدالوحید فیاض با اشاره به نشست امروز(یکشنبه) عصر کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس افزود: در جلسه امروز که با حضور سید حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه و پاک نژاد وزیر نفت برگزار شد موضوع ناتراز انرژی و به ویژه بحث بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فیاض اظهار داشت: در این جلسه پورمحمدی گزارشی را درباره برنامه دولت در ارتباط با رفع ناترازی ها در حوزه انرژی و به ویژه در حوزه بنزین ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که برای رفع مشکل ناترازی بنزین، روش های مختلفی به غیر از افزایش قیمت برای سال آینده در دستور کار است و افزایش قیمت در سال آینده برای بنزین اتفاق نخواهد افتاد.

فیاضی خاطرنشان کرد: در این جلسه مباحثی در ارتباط با تصمیم گیری برای افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه قوه مطرح شد که با مخالفت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق همراه شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: تاجگردون و پورمحمدی معتقدند که تصمیم گیری درباره قیمت بنزین جز اختیارات دولت است و تاجگردون هم گفت که مسائل کلان مملکت باید در جلسه سران سه قوه تعیین تکلیف شود و این گونه مسائل در حوزه اختیارات دولت است.