به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، براساس این آئین نامه، مؤسسه های اعتباری موظفند اطلاعات و مدارک مربوط به جابجایی و تعطیلی شعب، باجه ها و یا دفاتر نمایندگی خود را که به تصویب هیأت مدیره مؤسسه اعتباری رسیده است، حداقل سه ماه قبل از ارائه درخواست جابجایی و تعطیلی هر یک از شعب، باجه ها و یا دفاتر نمایندگی خود، در سامانه ثبت کرده و فرم چاپی مندرج در سامانه را پس از امضای مدیرعامل و یا یکی از اعضای هیأت مدیره به همراه مصوبه هیأت مدیره به اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی ارسال کند.
مشروح مفاد این ابلاغیه در پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به آدرس اینترنتی http://www.cbi.ir/showitem/13983.aspx منتشر شده است.
انتهای پیام