به گزارش سایت طلا، در کنار ساخته های طلا و جواهر در نمایشگاه امسال، مصنوعات زیبای نقره چشم مخاطبان را به خود جذب می کرد.
عرفه ای متفاوت با محصولاتی متفاوت. مصنوعات نقره که به زیبایی و با هنرمندی خاص طراحی و ساخته شده بود.
حمید ریحانی مدیر گالری ریحانی که 15 سال سابقه در این زمینه دارد در گفتگو با سایت طلا، از کارهای جدید سخن می گوید که با روشهای جدید و وزنهای مناسب ارائه شده است.
طرحها و مجسمه های خاص و استثنایی که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.
وی بابیان رشد نمایشگاه امسال نسبت به سالهای قبل می گوید: تبلیغات ابزار مناسبی است که موجب رشد و ارتقاء هر مجموعه ای می شود.
وی به همکاران و هم صنفی های خود توصیه می کند که برای پیشرفت در هر کاری سه چیز مهم است؛ اطلاعات صحیح، حضور مداوم در عرضه های تبلیغاتی، و سرمایه.
انتهای پیام