طبق نتایج بررسیهایی که توسط یک آژانس مسافرتی آنلاین به نام «آگودا» صورت گرفته، پس از روسها، گردشگران مصری، سپس ایرلندیها و لهستانیها در این جدول بالاترین میزان رضایت را از هتلهای مورد اقامت خود ابراز کردهاند. مسافران چینی نیز دراین جدول، از جمله مسافران آسانگیر بودهاند و آمریکاییها و بریتاناییها و سپس استرالیاییها در ردیفهای بعدی جای داشتهاند. در سوی دیگر این جدول اما مسافران اماراتی و پس از آن ژاپنیها، عمانیها، هندیها و قطریها از مشتریانی هستند که رضایت کمتری از خدمات هتلها داشتهاند. مدیر دفترعملیاتی موسسه آگودا در اینباره گفته است: «استانداردهای تعیین کننده در امتیازدهی بسته به الگوهای سفر، قدرت مالی در پرداخت هزینهها و علایق و نیز بیعلاقگیهای کلی و سلیقه عمومی با هم متفاوت است.»