بانك صادرات سامانه صدور ال.سي داخلي راه‌اندازي كرد

سامانه صدور ضمانت‌نامه‌ها و ال.سي داخلي ريالي بانک صادرات ايران آماده بهره‌برداري شد.

خبر را برای من بخوان
به گزارش سایت طلا به نقل از سایت ایسنا ا حضور پیشرو مدیرعامل، خدارحمی عضو هیات‌مدیره و سایر مسئولان این بانک، سامانه صدور ضمانتنامه‌ها و ال.سی داخلی ریالی در شعبه مرکزی بانک صادرات مورد بازدید و آزمایش قرار گرفت.

در این بازدید، سامانه فوق به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفت و مدیرعامل و هیات همراه از نحوه کار، مزایا و جزئیات آن مطلع شدند.

بر اساس این گزارش، با ایجاد این سامانه، کلیه ال.سی‌های ریالی از این پس از سوی آن سامانه صادر خواهد شد و از جمله مزیت‌های آن کنترل آنلاین ال.سی‌ها از سوی ارکان اعتباری و الزام شعب به رعایت سقف اعتباری است.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک صادرات، سامانه صدور ضمانتنامه‌ها و ال سی های داخلی ریالی به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی و کنترل و نظارت بیشتر آماده شده است.

با راه‌اندازی و عملیاتی شدن این سامانه، مشتری (ذی‌نفع) می‌تواند با ورود به وب‌سایت بانک صادرات ایران (www.bsi.ir) و وارد کردن مشخصات ضمانت‌نامه خود به صورت آنلاین از اعتبار آن اطمینان حاصل کند.

به گزارش ایسنا ثبت نشدن ال.سی در یکی از شعبات اهواز بانک صادرات، زمینه‌ساز فساد بانکی سه هزار میلیارد تومانی اخیر بوده است.