حسین فلاح جوشقانی با بیان این مطلب اظهار کرد: این امکان با توجه به فعال شدن سیمکارت به نام مشترکان بدون اطلاع آنها در دفاتر فروش اپراتورها پیشبینی شده و در راستای حفظ حقوق مشترکان و برای آگاهی مشترک و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از اطلاعات و مدارک مشترکان در برخی دفاتر فروش اپراتورها، از ابتدای آذرماه، فعال شدن هر سیمکارت جدید به نام مشترک، به وی اطلاعرسانی میشود.
وی تصریح کرد: مشترکان در مواردی که بدون اطلاع آنان، سیمکارتی به نامشان ثبت شده باشد میتوانند با مراجعه به دفاتر فروش اپراتور مربوط، برای قطع سیمکارت اقدام کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی افزود: اپراتورها موظف هستند براساس تقاضای متقاضی با دریافت کارت شناسائی معتبر، سیمکارت مورد نظر را قطع کنند.
او درباره برخورد با دفاتر متخلف گفت: مشترکان درصورت مشاهده تخلف در دفاتر امور مشترکان میتوانند با مراجعه به سامانه 195 شکایت خود را ثبت کنند تا با دفتر و اپراتور متخلف به صورت قانونی برخورد شود.
انتهای پیام