به گزارش سایت طلا به نقل از پدال، کاین هماکنون وارد سومین نسل خود شده و پورشه میگوید تمامی جزئیات این خودرو را از صفر توسعه داده اما شاید در نگاه اول با طراحی ظاهری آشنای پورشه روبرو شوید. به استثنای چراغهای عقب پانامرا مانند که در سراسر نمای پشتی ادامه یافتهاند، طراحی بیرونی کاین جدید تکاملی بوده و البته این موضوع چیز بدی نیست.
همین داستان درباره طراحی کابین نیز صادق بوده و شاهد تغییرات شدید در این بخش نیز نیستیم. البته صفحهنمایش بزرگتر سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه طیف وسیعی از دکمههای حساس به لمس در کنسول مرکزی توجه بیننده را به خود جلب میکنند.
پورشه میگوید کیفیت متریال بکار رفته در کابین افزایش یافته و فضای موجود برای سرنشینان و وسایل آنها نیز بهبود یافته تا کاین بتواند یک خودروی همه فن حریف بهتری باشد.
با پیشرانههای جدید، شاسی کاملاً بازنگری شده، فرمان پذیری چرخهای عقب و سیستمهای ایمنی فراوان، کاین جدید راه موفقیت نسلهای قبلی را بهتر طی خواهد کرد. پورشه هنوز نسخه پرچمدار کاین جدید را معرفی نکرده و در حال حاضر این نسخه توربو است که بالاترین مدل کاین محسوب میشود. کاین توربو S E-Hybrid نیز احتمالاً تولید خواهد شد که شاید از قوای محرکه پانامرا توربو S E-Hybrid استفاده کند. بدین ترتیب پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو به همراه واحدی الکتریکی کار خواهد کرد و قدرت 680 اسب بخاری را به ارمغان خواهد آورد.
اگر با همه تفاسیر بازهم علاقه چندانی به کاین ندارید پس بهتر است منتظر قدبلند بسیار سریع دیگری از گروه فولکسواگن بمانید. لامبورگینی اوروس که در چهارم دسامبر رونمایی خواهد شد بنا به گفته کمپانی اولین سوپر شاسیبلند دنیا بوده و میدانیم پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری بای توربوی آن قدرت 650 اسب بخاری دارد.
با هجوم شاسی بلندهای جدید گروه فولکسواگن به نظر میرسد رکورد آلفارومئو استلویو کوادروفولیو در نوربرگ رینگ به خطر خواهد افتاد…