موسسه متالز فوکوس:122

چشم انداز تقاضای طلای چین امیدوار کننده و مثبت است

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری متالز فوکوس پیش بینی می کند که چشم انداز تقاضای طلا در چین ، امیدوار کننده و مثبت خواهد بود.

خبر را برای من بخوان

به گزارش کیتکو نیوز، موسسه متالز فوکوس در تازه ترین تحلیل خود اعلام کرده است که تقاضای طلای چین طی سال 2018 میلادی نیز امیدوار کننده و مثبت و صعودی خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه متالز فوکوس بر این باورند که تقاضای جواهرات و خرید فیزیکی طلا برای اهداف سرمایه گذاری، در بازار چین همچنان رو به افزایش خواهد بود.

بر اساس آمارهای شورای جهانی طلا، چین همچنان بزرگترین مصرف کننده طلای جهان به شمار می رود و سال گذشته 646.9 تن تقاضای طلا جواهرات جهان را تشکیل داده است. این رقم نسبت به 2016 میلادی با رشد 3 درصدی روبرو شده است.

هند با 562.7 تن در رتبه دوم قرار گرفته است. خرید شمش و سکه طلا در بازار چین طی سال گذشته با 8 درصد افزایش روبرو شده و به بیش از 306 تن رسیده است. هند با 164.2 تن در رتبه دوم قرار داشته است.

تقاضای طلا در آستانه جشن های سال جدید چینی نیز در بازار چین رونق خوبی داشته است. بهبود اوضاع اقتصادی چین تاثیر مثبتی بر تقاضای طلا و سایر فلزات گرانبها داشته است.

پیش بینی می شود تقاضای طلا و جواهرات در بازار چین در سال 2018 میلادی نیز با رشد نسبی روبرو خواهد شد.

برچسب ها :