اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
18

درخواست آمریکا برای اصلاح سازمان تجارت جهانی

سایت طلا : رئیس سازمان تجارت جهانی گفت، آمریکا نگرانی های خود را درباره عملکرد این سازمان اعلام کرده و خواستار اصلاح آن شده است.

به گزارش رویترز، روبرتو آزویدو رئیس سازمان تجارت جهانی در سخنانی تاکید کرد: ایالات متحده نگرانی هایی درباره وضعیت عملکرد سازمان تجارت جهانی دارد و خواستار اصلاح آن شده است.

این موضع آمریکا موجب افزایش تنش های تجاری در عرصه بین المللی شده است. وی در ادامه افزود: فضای تجارت جهانی به شدت خطرناک است و سازمان تجارت جهانی به دنبال مذاکرات صادقانه و آزاد با کشورهای عضو است. اکنون شرایطی است که ما با چالش های زیادی در داخل و خارج سازمان تجارت جهانی روبر هستیم.

این در شرایطی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تازگی قانون مربوط به اعمال تعرفه 25 درصدی واردات فولاد و تعرفه 10 درصدی آلومینیوم را امضا کرده است.

یک مقام آگاه سازمان تجارت جهانی گفت: کشورهای مختلف جهان از جمله چین، هند، ژاپن و کره جنوبی احتمالا به این تصمیم آمریکا در سازمان تجارت جهانی اعتراض خواهند کرد.

آمریکا بر این باور است که قوانین سازمان تجارت جهانی مربوط به سال ها پیش است و باید برخی قوانین و ساختارهای آن اصلاح گردد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد