نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:28

قیمت طلا تحت تاثیر تنش های تجاری افزایش خواهد یافت

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت طلا طی روزهای آینده به خاطر تهدید ناشی از تنش های تجاری بین آمریکا و چین افزایش خواهد یافت.

خبر را برای من بخوان

نظرسنجی کیتکو نیوز در شرایطی انجام شده است که قیمت جهانی طلا در هفته ای که گذشت با رشد 2.9 درصدی روبرو شده و به بالاترین سطح خود در 5 هفته اخیر رسیده است.

بر اساس این گزارش رشد قیمت جهانی طلا در شرایطی است که فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را افزایش داده و تنش های تجاری بین آمریکا و چین وارد مرحله تازه ای شده است.

در نظرسنجی این هفته 21 کارشناس ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که 16 نفر معادل 76 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند. 5 نفر دیگر معادل 24 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

در نظرسنجی آنلاین نیز 945 نفر شرکت کردند که از این تعداد 575 نفر معادل 61 درصد اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. 281 نفر دیگر معادل 30 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و 89 نفر معادل 9 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته 42 درصد کارشناسان اقتصادی وال استریت گفته بودند قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و 44 درصد سرمایه گذاران بین المللی نیز پیش بینی کرده بودند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود.

برچسب ها :