44

چشم انداز هفتگی قیمت طلا از دید اینوستینگ(بخش دوم)

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر تنش های تجاری بین آمریکا و چین و آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو قرار خواهد داشت.

خبر را برای من بخوان

به گزارش اینوستینگ، روسای فدرال رزروهای نیویورک، کلیولند و آتلانتا طی روزهای آینده سخنرانی های مهمی خواهند داشت.بر اساس این گزارش آمارهای مربوط به شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا طی روزهای آینده منتشر می شود.

این گزارش افزود: آمارهای نهایی مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی 2017 میلادی قرار است روز چهارشنبه منتشر شود.

آلمان نیز آمارهای نرخ تورم در ماه گذشته را اعلام خواهد کرد. این آمارها می تواند تاثیر زیادی بر سیاست های پولی بانک مرکزی اروپا داشته باشد.

بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است. این احتمال وجود دارد که بانک مرکزی اروپا تصمیمات جدیدی را درباره برنامه خریداری اوراق قرضه طی ماه های آینده اتخاذ کند.

انگلیس نیز آمارهای نهایی رشد اقتصادی در سه ماه چهارم 2017 میلادی را منتشر می کند. این آمارها می تواند نشانگر وضعیت اقتصاد انگلیس در آستانه خروج از اتحادیه اروپا باشد.

بانک مرکزی انگلیس به تازگی نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

آمارهای مربوط به تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا نیز روز پنجشنبه منتشر خواهد شد.

برچسب ها :