59

پیش بینی ساکسو بانک از افزایش قیمت جهانی طلا و نقره

سایت طلا : ساکسو بانک پیش بینی کرده است که در صورت افزایش قیمت جهانی طلا، این مساله می تواند در نهایت به نفع نقره نیز باشد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش کیتکو نیوز، ساکسو بانک در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: افزایش تقاضای مکان امن سرمایه گذاری می تواند موجب رشد فزاینده قیمت طلا در هفته های آینده شود و در این صورت قیمت نقره نیز می تواند همراه با طلا افزایش یابد.

بر اساس این گزارش تحلیل ساکسو بانک نشان می دهد که اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1375 دلاری را بشکند، نقره نیز در نهایت منتفع خواهد شد. اوله هانسن تحلیلگر ارشد این بانک تاکید کرد: پایین بودن قیمت نقره نسبت به طلا می تواند موجب جذب سرمایه گذاران بیشتری در بازار نقره شود.

وی افزود: تشدید تنش های سیاسی ، نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی ، کاهش ارزش دلار و بیانیه نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا می تواند در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا و نقره باشد.

در حالی که قیمت جهانی طلا از ابتدای سال 2018 میلادی نیز به روند صعودی خود ادامه داده است ولی قیمت نقره نتوانسته است هماهنگ با قیمت طلا رشد داشته باشد.

برخی تحلیلگران نیز معتقدند که تقاضای صنعتی نقره طی ماه های آینده افزایش خواهد یافت و این می تواند عامل مهمی برای روند مثبت قیمت این فلز باشد.

برچسب ها :