سایت خبری طلا
واحد اطلاعات بلومبرگ: 115

قیمت بیت کوین تا 900 دلار کاهش خواهد یافت

منبع: سایت طلا


سایت طلا : واحد اطلاعات اقتصادی بلومبرگ پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین احتمالا تا 900 دلار کاهش خواهد یافت و این مساله زمینه لازم برای افزایش چشمگیر قیمت فلزات گرانبها به خصوص نقره را فراهم خواهد کرد.


به گزارش کیتکو نیوز، مایک مک گلون تحلیلگر ارشد اقتصادی بلومبرگ اینتلیجنس تاکید کرد که من هنوز نسبت به فناوری بلاکچین امیدوار هستم ولی پیش بینی می کنم که قیمت بیت کوین در آینده نزدیک با کاهش روبرو می شود و فعلا در مسیر اصلاحی قرار دارد.

وی افزود: فضای حاکم فعلی بر بازار ارزهای دیجیتال نشانگر هدف اصلی از ایجاد این گونه ارزها برای پرداخت های الکترونیکی نیست و ارزهای دیجیتال فعلا بیشتر برای اهداف سفته بازی و دور زدن قانون مورد استفاده قرار می گیرد.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: بازار ارزهای دیجیتال فعلا با مازاد عرضه روبرو است و این مساله موجب افت شدید قیمت ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین شده است. تنها راه برای حذف مازاد عرضه در بازار اصلاح قیمت ها خواهد بود. به نظر من قیمت بیت کوین به زودی تا سطح 900 دلار کاهش خواهد یافت.

قیمت بیت کوین نسبت به رکوردهای بی سابقه دسامبر 2017 با افت 65 درصدی روبرو شده و رسیدن قیمت به 900 دلار به معنای کاهش 87 درصد دیگر است.

بیت کوین و نقره از نظر قیمت رابطه معکوسی دارند و پیش بینی می شود قیمت نقره نیز با افزایش 30 درصدی روبرو خواهد شد.