سایت خبری طلا
53

تحلیل بیزینس لاین درباره بهترین فرصت خرید طلا

منبع: سایت طلا


سایت طلا : تازه ترین تحلیل بیزینس لاین نشان می دهد که بهترین فرصت برای خرید طلا در شرایط کنونی، کاهش قیمت به کمتر از 1305 دلار خواهد بود.


به گزارش بیزینس لاین، قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر به پایین ترین سطح خود در 5 هفته اخیر رسیده است که علت اصلی آن، افزایش ارزش دلار آمریکا و بهره اوراق قرضه خزانه داری این کشور بوده است.

بر اساس این گزارش ، شاخص ارزش دلار به بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر رسیده و بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا نیز برای نخستین بار از سه ماه پایانی 2013 میلادی به بیش از 3 درصد افزایش یافته است.

بانک مرکزی اروپا در تازه ترین نشست خود سیاست های پولی را بدون تغییر حفظ کرده است.

ماریو دراگی رئیس این بانک نگرانی ها درباره کاهش نسبی رشد اقتصادی منطقه یورو در ماه های اخیر را کم اهمیت ارزیابی کرده است.

به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا قصد دارد برنامه خرید اوراق قرضه را تا پایان امسال ادامه دهد.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی مهم قیمت طلا در روزهای آینده 1315 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1310 دلار کاهش خواهد یافت.

اگر این سطح حمایتی نیز از دست برود قیمت طلا بین 1305 تا 1310 دلار تثبیت می شود. به نظر می رسد بهترین فرصت برای خرید طلا وقتی است که قیمت به کمتر از 1305 دلار کاهش یابد.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده ابتدا 1335 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1355 دلار افزایش خواهد یافت.