موسسه تی دی اس:83

قیمت جهانی فلزات گرانبها در 6 ماه دوم امسال افزایش خواهد یافت

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری تی دی اس پیش بینی کرده است که قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا نقره و پلاتین در شش ماه دوم 2018 با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

خبر را برای من بخوان

به گزارش کیتکو نیوز، موسسه تی دی اس در تازه ترین تحلیل خود اعلام کرد: گرچه افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا و تنش های مربوط به جنگ تجاری به معنای تشدید نوسان در بازار فلزات گرانبها است ولی پیش بینی می شود قیمت جهانی فلزات گرانبها در شش ماه دوم امسال با افزایش بیشتری مواجه شود.

بر اساس این گزارش بارت ملک تحلیلگر برجسته موسسه تی دی اس گفت: طلا نقره و پلاتین در شش ماه دوم امسال حمایت خواهد شد و قیمت این فلزات گرانبها روندی کاملا صعودی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: نوسان مساله ای طبیعی در بازارهای بین المللی است و پیش بینی من این است که فدرال رزرو تا پایان امسال 3 بار دیگر بهره را افزایش خواهد داد.

بارت ملک اظهار داشت: با توجه به نگرانی های مربوط به جنگ تجاری و تنش های سیاسی در عرصه بین المللی، فدرال رزرو رویکرد محتاطانه تری را اتخاذ خواهد کرد. به نظر من قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به 1400 دلار و قیمت هر اونس نقره نیز به 19 دلار خواهد رسید. گروه فلزات پلاتین نیز تا پایان امسال به 1150 دلار خواهد رسید.

برچسب ها :