اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

قیمت طلا طی روزهای آینده نیز نزدیک به 1200 دلار در هر اونس خواهد بود

سایت طلا : در حالی که نشست فدرال رزرو آمریکا قرار است طی ماه جاری برگزار شود، بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت هر اونس طلا در روزهای آینده نیز نزدیک به 1200 دلار خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز ، مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در 25 و 26 سپتامبر خواهد بود.

بر اساس این گزارش گمانه زنی ها نشان می دهد که فدرال رزرو در این نشست نرخ بهره را برای سومین بار در سال 2018 میلادی افزایش خواهد داد.

اوله هانسن تحلیلگر ارشد موسسه ساکسو بانک در این باره گفت: در شرایط کنونی بازار به سرمایه گذاران توصیه می کند تا صبور باشند. تصور می کنم سرمایه گذاران باید تا بعد از نشست فدرال رزرو آمریکا صبر کنند. پس از نشست فدرال رزرو مسیر قیمت طلا بهتر مشخص خواهد شد.

به نظر می رسد تحولات مربوط به جنگ تجاری آمریکا و چین نیز عامل مهمی برای تعیین قیمت کالاهای راهبردی به خصوص فلزات گرانبها خواهد بود.

برخی منابع آگاه اعلام می کنند که ترامپ قصد دارد به زودی تعرفه های تجاری جدیدی را علیه چین اعمال کند.

انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا نیز احتمال افزایش نرخ بهره در نشست آتی فدرال رزرو را بیشتر کرده است. به نظر می رسد تا زمانی که اقتصاد آمریکا به روند رشد و رونق ادامه می دهد، فدرال رزرو مشکلی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد