اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موفقیت شصت و دومین نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک با ثبت رکورد فروش

سایت طلا : شصت و دومین نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک با اعلام آمارهای وزارت توسعه تجارت بین المللی مبنی بر دستیابی به فروش چشمگیر و بی سابقه ، با موفقیت بزرگی روبرو شده است.

به گزارش سایت طلا ، حجم فروش در این نمایشگاه به بیش از 2389.4 میلیون بات رسیده است که این رقم از هدف اولیه بیشتر بوده است.

خریداران از سراسر جهان تمایل و علاقه خود را نسبت به برندهای طلا و جواهر ساخته شده در تایلند اعلام کرده اند و آمادگی خود را برای همکاری های تجاری گسترده در آینده با طرف های تایلندی ابراز کرده اند.

شصت و دومین نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک طی روزهای 7 تا 11 سپتامبر تحت عنوان "میراث و صنایع دستی" برگزار شد و بازدیدکنندگانی از 107 کشور جهان در آن شرکت کردند. بیشترین تعداد بازدید کننده از این نمایشگاه از کشورهای هند چین میانمار آمریکا و ویتنام بودند. بیش از 914 شرکت در 2066 غرفه در این نمایشگاه شرکت کردند که از این تعداد 800 شرکت از تایلند بودند. از این شرکت ها نیز 150 برند جدید از 18 استان سراسر تایلند در نمایشگاه حضور داشتند. شرکت هایی از سایر کشورهای جهان از جمله هنگ کنگ لهستان ژاپن سنگاپور هند و تایوان نیز در این نمایشگاه شرکت کردند.

بیشترین میزان مبادلات و فروش در این نمایشگاه شامل موارد زیر بوده است: سنگ های قیمتی و گرانبها 985.30 میلیون بات، جواهرات طلا 327.09 میلیون بات، الماس 221.55 میلیون بات، جواهرات نقره 216.53 میلیون بات و ماشین آلات 213.09 میلیون بات.

این گزارش افزود: در 7 ماه نخست 2018 میلادی صادرات جواهرات و سنگ های قیمتی تایلند با رشد 6.93 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو شده و پیش بینی می شود این روند صعودی در سال 2019 نیز ادامه خواهد یافت.

شصت و سومین نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک قرار است 20 تا 24 فوریه 2019 میلادی برگزار شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد