اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد 0.1 درصدی قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات هفته گذشته

سایت طلا : قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شده ولی در هفته ای که گذشت رشد 0.1 درصدی را ثبت کرده است.

به گزارش مارکت واچ، قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه تحت تاثیر افزایش چشمگیر شاخص سهام آمریکا قرار گرفت و با کاهش روبرو شد.

بر اساس این گزارش گمانه زنی ها نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته آینده خود نرخ بهره را برای سومین بار در سال 2018 میلادی افزایش خواهد داد. این مساله می تواند موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا شود.

قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز جمعه با 10 دلار کاهش به کمتر از 1199 دلار رسیده است. این پایین ترین قیمت طلا از 14 سپتامبر به شمار می رود. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 0.1 درصدی روبرو شده است.

این گزارش افزود: شاخص ارزش دلار آمریکا نیز با 0.4 درصد افزایش به 94.25 واحد رسیده است. قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر در محدوده 1200 دلار در هر اونس در نوسان بوده است. قیمت این فلز گرانبها از ابتدای امسال تاکنون 8.3 درصد کاهش داشته است.

شاخص سهام در بازارهای مالی آمریکا در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش فزاینده ای روبرو شد و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

تحلیلگران بین المللی بر این باورند که بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا زمینه لازم برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را فراهم خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد