موسسه اس اند پی هشدار داد:

اکثر ایالت های آمریکا ذخایر مالی کافی برای مقابله با رکود اقتصادی بعدی را ندارند

سایت طلا : موسسه رتبه بندی استاندارد اند پورز هشدار داده است که تنها کمتر از نیمی از ایالت های آمریکا ذخایر مالی کافی برای مقابله با بحران و رکود اقتصادی بعدی را در اختیار دارند.

خبر را برای من بخوان

به گزارش رویترز ، در حالی که اوضاع مالی ایالت های آمریکا در سال 2018 میلادی نسبت به سال قبل از آن بهبود یافته است ولی تازه ترین بررسی و مطالعه موسسه اس اند پی نشان می دهد که اکثر ایالت های آمریکا فاقد ذخایر مالی کافی برای مقابله با تبعات منفی بحران مالی و رکود اقتصادی بعدی هستند.

بر اساس این گزارش موسسه اس اند پی افزود: تنها 20 ایالت آمریکا ذخایر مالی کافی و مورد نیاز برای مقابله با یک بحران مالی بزرگ و رکود اقتصادی را دارند.

در این گزارش آمده است: ایالت های آمریکا نسبت به رکود و بحران بزرگ مالی و اقتصادی، منابع مالی بسیار کمتری در اختیار دارند. این بدان دلیل است که ایالت های آمریکا اکنون وابستگی بیشتری به درآمدهای مالیاتی فردی نسبت به ده سال قبل دارند. در حالی که در سال 2008 میلادی 49 درصد درآمد ایالت های آمریکا متکی به درآمدهای مالیاتی بود این رقم اکنون به بیش از 55 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش 15 ایالت آمریکا در معرض کمبود شدید منابع مالی قرار دارند، 21 ایالت با کمبود نسبی و متعادل درآمد و منابع مالی روبرو هستند و 14 ایالت نیز کمبود ناچیزی برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود دارند.