«سیدرضا حسینی» افزود: پویش «اشتباه نگیر» برنامه ایساکو در سال ۹۸ با محور اطلاعرسانی و آموزش مردم برای تشخیص قطعات اصل از تقلبی است که از طریق تبلیغات محیطی یا فضای مجازی در اختیار مشتریان قرار میگیرد.
مدیرعامل ایساکو از جایگزینی منابع جدید تامین قطعات یدکی در شرایط تحریم خبر داد.
وی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در سراسر کشور و دشواریهای تامین به دلیل وجود تحریمها، ابراز امیدواری کرد با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت، بتوان نیازهای حوزه خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن برآورده کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی انجام شده تا قطعات خود را با نظارتهای کیفی ایساکو در فرآیند تولید در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد.
آمارها نشان می دهد نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ قطعه ساز در زنجیره تامین داخلی خودرو حضور دارند.