شیائومی با کمک گوشی‌‌های هوشمند سری ردمی، درصدد تصاحب بازار است

ردمی نوت ۷ فروش درخورتوجهی برای شیائومی رقم زده و اینک چینی‌ها قصد دارند با کمک گوشی‌های هوشمند سری ردمی، بازار را در دست بگیرند و از رقبایشان پیش بیفتند.

خبر را برای من بخوان

شرکت چینی شیائومی توجه ویژه ای به بازارهای جهانی می کند و بی شک بازارهای خارج آسیا، از اهمیت ویژه ای برای شیائومی برخوردار هستند. لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، در گفت گو با Sina Tech درباره ی برنامه های شیائومی برای سلطه بر بازار های جهانی صحبت کرد.
براساس اعلام لو ویبینگ، شیائومی با همراهی ردمی توانسته در بازه ی زمانی هفت فصل قبلی، بازار هند را در دست بگیرند؛ اما به نظر می رسد با سرمایه گذاری ها و برنامه ریزی های جدید، شیائومی قصد دارد به سهم بازار ۵۰ درصد دست پیدا کند.مقاله های مرتبط:ردمی K20 پرو با اسنپدراگون 855 و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شدافزایش ۲۷ درصدی درآمد شیائومی در فصل اول ۲۰۱۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل
در حال حاضر، گوشی های هوشمند شیائومی و ردمی درحدود ۲۹ درصد سهم بازار هند را ازآنِ خود کرده اند؛ درنتیجه، هدف گذاری جدید چینی ها برای دستیابی به سهم بازار ۵۰ درصد تاحدی خوش بینانه به نظر می رسد؛ ولی دورازذهن و ناممکن نخواهد بود. شایان ذکر است از بین ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش در بازار هند، هفت گوشی هوشمند محصول شیائومی است. پیش تر، گفته شده بود با گذشت دو ماه، بیش از دومیلیون گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ به بازار عرضه شده و چند روز قبل نیز گفته شد فروش ردمی نوت ۷ به مرز ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است.
شیائومی و ردمی امیدوارند خارج از بازاهای آسیایی نیز بتوانند فروش چشمگیری برای محصولاتشان رقم بزنند. در بازارهای اروپایی، حجم عرضه ی محصولات شیائومی با فاصله ی زیاد بعد از سامسونگ و اپل و هواوی قرار دارد؛ ولی انتظار می رود ازطریق سرمایه گذاری بیشتر روی گوشی های هوشمند شیائومی، به تدریج این شکاف کمتر شود. انتظار می رود در سال ۲۰۱۹، عرضه ی محصولات شیائومی در بازارهایی آمریکای لاتین، آفریقای شرقی، آفریقای مرکزی و غربی را شاهد باشیم. شیائومی قصد دارد تمرکزش را بر تجارت الکترونیک و عرضه ی محصولات با حاشیه ی سود پایین حفظ کند.

برچسب ها :